[XP] Laptop gaat contstant uit

Pagina: 1
Acties:

• Slofsky
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-06-2025
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem, meestal gebruik ik mijn laptop (Sony VAIO, 2.6 Ghz, 512 MB geheugen) voor het surfen en mailen etc. Niets zwaars dus. Maar wil ik nou een game spelen - maakt niet uit welke - of bijvoorbeeld mijn pc voor viri en spyware checken gaat mijn laptop op een gegeven moment zonder pardoes uit.

Ik zou het enorm op prijs stellen als iemand weet wat het kan zijn of nog liever, de oplossing heeft.

Mvg,

Ernst

PS. Het spijt me als ik mijn probleem in het verkeerde subforum heb geplaatst maar deze leek mij het beste.

Verwijderd

Rechtermuisknop op deze computer, geavanceerd, opstart- en herstelinstellingen instellen, kijken of automatisch opnieuw opstarten uitgevinkt is, zonee, uitvinken :) anders ff scannen op fouten, met bijvoorbeeld norton win doctor

• Slofsky
Darkhacker, ontzettend bedankt voor de snelle reply! Ik heb het nu uitgevinkt en ik zal straks kijken of het werkt :). Alvast bedankt!

Verwijderd

is goed, post ook ff of 't geholpen heeft :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Druk eens op ctrl alt del en zoek al je processen op in google. Sluit diegene die waarschijnlijk een virus is en ga dan eens scannen//

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Even een quote uit een ander topic:
Mike Jarod schreef op 12 april 2004 @ 00:47:

...

Start > uitvoeren > eventvwr.msc. Kijk naar rode kruizen of gele uitroeptekens.
Dit wil ook nog wel eens duidelijkheid verschaffen

[ Voor 26% gewijzigd door Fantomas op 12-04-2004 01:32 ]

• Slofsky
Jongens, ik wil jullie ontzettend bedanken! Ik heb de setting ontvinkt die Darkhacker mij had verteld, ook SSH en Fantomas bedankt, op jullie manier kwam ik op het bestand jusched.exe wat voor mijn Java applet was waar in het verleden viri inzaten. Ik heb nu al 3 maal mijn laptop op viri gescand en ad-aware kunnen draaien, hij is (nog ;)) niet gecrasht! Hartstikke bedankt.

[ Voor 40% gewijzigd door Slofsky op 12-04-2004 13:24 ]

• Slofsky
Ik probeer net een game te spelen en het probleem doet zich nog steeds voor ;(, ik kan echter wel weer virusscannen. Heeft iemand misschien een andere oplossing voor me?

Verwijderd

draait hij misschien op zuinige modus ofzo? misschien kun je het daar aan veranderen, dat 't niet meer voorkomt?

• Slofsky
Helaas lost dat het ook niet op, ik vrees dat het mijn fan is in mijn laptop. Hij wordt ook vrij heet. Na Windows er opnieuw opgezet te hebben doet hij dit namelijk nog steeds, morgen maar eens wegbrengen... ;(

Verwijderd

ik zou je cpu temperatuur eens checken idd, je hebt van die programma's, maar je kan ook na eentijdje gewerkt te hebben ff in de bios een kijkje nemen, naar de temp:) als hij te hoog is idd, ff terug naar je dealer gaan
Pagina: 1