Toon posts:

[BSplayer] Foutmelding geheugen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Tijdens het gebruik van mijn Bsplayer. Krijg ik regelmatig de volgende foutmelding tussen het kijken van mijn film door.

De instructie op 0x02c85065 verwijst naar geheugen op 0x02d94ba8. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt. Klik op OK om het programma te beeindigen.

Nu was ik al op internet opzoek gegaan naar deze melding maar kan niet echt iets vinden.
Wie weet wat deze foutmelding betekend?
Zodat ik er achter kan komen wat er niet in orde is met mijn computer, en bestaat er eigenliijk een site waar deze nummers op terug te vinden zijn.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die nummers zijn volgens mij gewoon geheugen adressen waar naar verwezen wordt.
Dit kan zowel brak geheugen betekenen als een bug in je software.
Test je geheugen eens met memtest86 als je denkt dat dit mogelijk niet meer goed is, anders even software updaten/herinstalleren.

Verwijderd

Omdat het meer op een software dan hardware issue lijkt (en niets met Spielerij te maken heeft), schuif ik dit topic door naar Software Algemeen :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:55

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ken het probleem. Het ligt volgens mij ook aan de soort filmpjes (gebeurt het bij avi EN bij mpg bijvoorbeeld?).

Mijn oplossing:
voor divx gebruik ik nu MediaPlayer Classic en voor dvd gewoon PowerDVD...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 07:42
Ik had laatst de nieuwste versie geinstalleerd en kreeg ook wat problemen, ik weet niet zo goed meer wat voor problemen(iig vastloper) maar heb de oude weer geinstalleerd en die doet het prima.

Probeer deze versie eens bsplay085.486.zip die doet het perfect hier.
http://www.bstnet.org/bsplayer/bsplay085.486.zip

[ Voor 9% gewijzigd door Sunrise op 12-04-2004 05:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost. Heb al mijn codecsen verwijderd van mijn Pc.
En nieuwe codecspack K-Lite Mega codec pack gedownload en geinstalleerd. Dit is inclusief de nieuwste BSplayer. En nu werkt alles weer perfekt

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Mag ik je nog een algemene raad meegeven omtrent codecs? Probeer het zo minimaal mogelijk te houden, en liefst zonder packs. Dan weet je namelijk wat je geinstalleerd hebt, en dat kan problemen in de toekomst schelen. Installeer bijvoorbeeld ffdshow+xvid+ac3filter, en je zult het gros van de films kunnen afspelen. Zet wel XviD support van ffdshow uit als je een binary installeert :)
Pagina: 1