Originele FastTrak100 driver-disk

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb een Promise FastTrak100 RAID controller. Een volledige PCI-kaart, dus geen on-board chip. Nu heb ik daar nog de originele driver-disk van, maar deze is corrupted en hier kan ik de fasttrak.sys niet meer van lezen. Deze diskette is anders dan de drivers die je op de site van Promise kan downloaden, en ik heb echt de originele diskette nodig.

Kan iemand met dezelfde kaart een zipje maken met daarin de inhoud van de diskette en even op een stukje webspace plaatsen ?

Mother, will they like this song?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik heb een paar drivers op mijn site staan :) Kijk onder Tweaks » Promise RAID Hack en onder Files » Controllers ;)

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 11-04-2004 21:42 ]

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Oke, ik probeer die ook even (drivers van de site werken absoluut niet met mijn controller, heel vreemd probleem - gaat om WinXP install maar W2K werkt ook niet).

Maar nog altijd blijf ik dus op zoek naar de originele diskette ! Dus die blijft welkom.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wacht eens, waarom heb je eigenlijk de originele drivers nodig? Werkt het niet met de nieuwe?

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Verscheidene redenen. Ik ben bezig met het bouwen van een klein servertje, waar ik de RAID wil gebruiken als Windows-install disk. Ik wil er Windows XP op hebben. Toen ik die ging installeren kon ik met de diskette van de site van Promise WEL de driver kiezen, maar zodra 'Setup is starting Windows' in beeld kwam, en daarna ik op ENTER moet drukken om install te beginnen en een drive te kiezen waarop 'ie moet komen, kreeg ik de melding dat er geen harddisks gevonden zijn. Terwijl ik toch ECHT een array heb aangemaakt (2x60gig mirror) in de BIOS van de kaart.

BIOS flash naar de nieuwste versie gaf een foutmelding dat de kaart niet de juiste zou zijn, terwijl ik zeker weet dat het n FastTrak100 is (heb boekje en alles erbij).

Waar het dus op neer komt is dat het met de drivers/BIOS van de site niet lukt, en een BIOS flash niet lukt. Dus wil ik het met de originele diskette doen, daar heeft het namelijk altijd mee gewerkt totdat die disk het begaf.

edit Ik heb overigens ook de W2K install geprobeerd, en gebruik in alle gevallen F6.

[ Voor 6% gewijzigd door TheLunatic op 11-04-2004 21:48 ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer tweemaal de driver te laden :) Ik had het iig wel moeten doen.

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Werkt ! Ik weet nu alleen niet of het werkt omdat ik de driver tweemaal heb geladen, of omdat ik de driver voor de TX2 (wat op het kaartje stond :X) heb gekozen.

Pagina: 1