Ik had eens een vraag over het merk Kingstech in het algemeen en wat specifiek over het modelletje F538.
Dit model is niet meer te vinden op de site en ook google levert niet veel info op. Maar deze radio was vrij goedkoop te krijgen en veel eisen stel ik niet direct aan audio. Het moet gewoon redelijk zijn.
Nadat ik de Aldi autoradio had gehoord ben ik een beetje op m'n hoedde over de kwaliteit van de autoradio's, deze was echt helemaal niets.
Mijn vraag is dus aan jullie of er iemand is die ervaring heeft met kingstech en/of met deze autoradio....

Dit model is niet meer te vinden op de site en ook google levert niet veel info op. Maar deze radio was vrij goedkoop te krijgen en veel eisen stel ik niet direct aan audio. Het moet gewoon redelijk zijn.
Nadat ik de Aldi autoradio had gehoord ben ik een beetje op m'n hoedde over de kwaliteit van de autoradio's, deze was echt helemaal niets.
Mijn vraag is dus aan jullie of er iemand is die ervaring heeft met kingstech en/of met deze autoradio....

FEATURES
KINGSTECH MP3-F538 CAR MP3/CD/CD-R/CD-RW PLAYER W/PLL TUNER + RDS/EON
MP3 / CD PLAYER SECTION
120 Seconds Anti-Shock for MP3, 45 Seconds for audio CD
ID3 Tag Information Display of Mp3 File Names.
Full Logic MP3/CD Mechanism.
CD-R/CD-RW Playback Compatible.
Auto Detection of Audio CD/MP3 Format.
Direct MP3 File and Folder Search.
Variable Bit Rate Supported for MP3 File (uo to 320kb).
Disc Intro-Scan / Repeat / Random Play.
RADIO SECTION
PLL Tuning Radio with RDS-EON function.
Auto Station Memories / Preset Scan.
Scan Control.
6 User-Preset Station Memories.
Mono/Stereo Selector.
Manual Up & Down.
GENERAL
Power Output 4x 25Watt.
Flip down detachable Font Panel with Carrying Case.
LCD Display with dancing spectrum.
Electronic Audio controls (Bass/Treble/Fader/Balance/Volume).
Electronic Pre-Amp Fader.
Real-Time Clock.
RCA Line Out.
Cyber look Aluminium front panel.
Multi color LCD display with dancing spectrum.
ISO Connector for Easy Installation.