Hallo,
Ik kan maar niet de knoop doorhakken, het blijft testen lezen, foto's kijken, nog meer testen lezen en hier en daar weer kijken etc..
Daarom nu maar jullie hulp...
Uiteindelijk ben ik hier op het juiste adres voor advies en gebruikerservaringen.
Budget is vast en niet rekbaar, genoemde camera's zijn
de absolute max. budgettechnisch.
Eisen:
- Veel buitenfotografie, weinig tot geen binnen (okay wel eens een zonsondergang ofzo)
- Veel actie fotografie, vaak ver weg (vandaar de zooms) tot max. zo'n 50m afstand
- Objecten/sporters bewegen met max. zo'n 40-50km per uur.
- Autofocustime mag niet te lang zijn, zeker onder de 0.8-0.9 seconde
- Shutterlag liefst niet of heel klein beetje
- Scherpe foto's op het telebereik, aangezien ik die het meest gebruik
Mijn vragen:
1. Welke cam zouden jullie aanraden?
2. Is de A1 werkelijk een stukje beter fototechnisch en loont dit de moeite van de extra investering? (Denk later er nog een TC bij te kopen als ik evt. voor de A1 kies)
3. Burst mode is voor mij van groot belang. Kan iemand mij wat meer vertellen welke camera hierin het beste is?
Ook of je nog wat ziet door de EVF en of de camera tijdens de burst nog bijfocust?
4. Iemand eventueel wat voorbeeldpics die aan de eisen zouden kunnen voldoen met 1 van deze camera's die hij zou kunnen posten.
Allen enorm bedankt als jullie mij verder zouden kunnen helpen
want ik zie door de bomen ECHT het bos niet meer. Jullie hulp wordt gewaardeerd!
Ik kan maar niet de knoop doorhakken, het blijft testen lezen, foto's kijken, nog meer testen lezen en hier en daar weer kijken etc..
Daarom nu maar jullie hulp...
Uiteindelijk ben ik hier op het juiste adres voor advies en gebruikerservaringen.
Budget is vast en niet rekbaar, genoemde camera's zijn
de absolute max. budgettechnisch.
Eisen:
- Veel buitenfotografie, weinig tot geen binnen (okay wel eens een zonsondergang ofzo)
- Veel actie fotografie, vaak ver weg (vandaar de zooms) tot max. zo'n 50m afstand
- Objecten/sporters bewegen met max. zo'n 40-50km per uur.
- Autofocustime mag niet te lang zijn, zeker onder de 0.8-0.9 seconde
- Shutterlag liefst niet of heel klein beetje
- Scherpe foto's op het telebereik, aangezien ik die het meest gebruik
Mijn vragen:
1. Welke cam zouden jullie aanraden?
2. Is de A1 werkelijk een stukje beter fototechnisch en loont dit de moeite van de extra investering? (Denk later er nog een TC bij te kopen als ik evt. voor de A1 kies)
3. Burst mode is voor mij van groot belang. Kan iemand mij wat meer vertellen welke camera hierin het beste is?
Ook of je nog wat ziet door de EVF en of de camera tijdens de burst nog bijfocust?
4. Iemand eventueel wat voorbeeldpics die aan de eisen zouden kunnen voldoen met 1 van deze camera's die hij zou kunnen posten.
Allen enorm bedankt als jullie mij verder zouden kunnen helpen
want ik zie door de bomen ECHT het bos niet meer. Jullie hulp wordt gewaardeerd!