Sinds een tijd heb ik last van een 100% cpu load bij het overzetten en plaatsen van iets op het netwerk(grote van het bestand maakt niet uit) na procesxp gedraait te hebben vind ie iets heel geks met de naam DPC(nee geen koetje
):
Dit is als ik iets van een pc naar de host zet:

Dit is als ik iets van de host naar een pc op het netwerk zet:

Systeem specs:
Athlon xp 1800
Asus mobo a7n8x-x(dacht ik, is namelijk mijn broer zijn pc)
Winxp SP1 met alle updates
2x HP EN1207D-tx(niks onboard)
(Eerste nic deelt internet via ICS en 2de belt in via PPTP vpn.)
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad maar sinds kort doet ie dit, in de taskmanager zegt ie 100% load onder het process SYSTEM.
Emule+ 1K draait wel 24/7 maar is nog nooit eerder een probleem geweest, ik heb ook NAV2004(up2date virus defs) laten scannen en adaware en beide vonden geen virus/trojan etc..
Weet iemand wat dit kan zijn of een oplossing?
PS: heb wel de search gebruikt maar daar komen alleen topics uit over een constant 100% cpu load maar dit is alleen als er iets op het netwerk word overgezet.
Dit is als ik iets van een pc naar de host zet:
Dit is als ik iets van de host naar een pc op het netwerk zet:
Systeem specs:
Athlon xp 1800
Asus mobo a7n8x-x(dacht ik, is namelijk mijn broer zijn pc)
Winxp SP1 met alle updates
2x HP EN1207D-tx(niks onboard)
(Eerste nic deelt internet via ICS en 2de belt in via PPTP vpn.)
Ik heb hier nog nooit eerder last van gehad maar sinds kort doet ie dit, in de taskmanager zegt ie 100% load onder het process SYSTEM.
Emule+ 1K draait wel 24/7 maar is nog nooit eerder een probleem geweest, ik heb ook NAV2004(up2date virus defs) laten scannen en adaware en beide vonden geen virus/trojan etc..
Weet iemand wat dit kan zijn of een oplossing?
PS: heb wel de search gebruikt maar daar komen alleen topics uit over een constant 100% cpu load maar dit is alleen als er iets op het netwerk word overgezet.
[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 11-04-2004 21:06 ]