Duron 850mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:17
ik had nog een duron 850mhz liggen en wou eens kijken hoever ik die kon overclocken L1 bruggen waren al verbonden. ik doe hem in me NF7-S maar hij boot niet:S ook geen sirene echt nix. doe ik heb in me vaders A7N8X-X boot ie wel gewoon? lukt me stug dat dit ding die duron niet slikt.
weet iemand wat er aan de hand is?

Greetz, SmoothTweaker

• Welleweerd
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

ummhhh laat me raden andere hardware naar de ......

probeer eens zo kaal mogelijk te starten!

(gewoon ff op de GoT/google zoeken er zijn volgens wel meer mensen met zulke problemen (een stuk of 1000 :z ))

Bedankt alvast

• SmoothTweaker
  • Laatst online: 09:17
Welleweerd schreef op 11 april 2004 @ 19:21:
ummhhh laat me raden andere hardware naar de ......

probeer eens zo kaal mogelijk te starten!

(gewoon ff op de GoT/google zoeken er zijn volgens wel meer mensen met zulke problemen (een stuk of 1000 :z ))
Kzal dan nog wel wat meer zoeken, ik heb geheugen processor en koeler eraan gehad, en VGA kaart

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
staat de jumper van de mobo nog op 133mhz ?

dikzak

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

The Third Man

The Third Jellyfish

BIOS al gereset (met jumpertje in de buurt van bios en/of batterij)? En zie tip van Chello200.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:19
Doe eerst zelf ff wat proberen dan, zie o.a.: PMG Beleid Zoals jij je topic nu begint kunnen wij je niet gericht helpen, dan blijft het maar een slag in de rondte slaan en da's niet de bedoeling. Help ons en jezelf eerst een de goede richting op door bepaalde zaken te proberen en evt. oorzaken te elimineren en zet de bevindingen maar in een nieuw topic :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.