Toon posts:

[WinXp] Nero, Dvd's branden niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik een Dvd geript heb met Dvd-Decrypter en verkleind heb met DvdShrink naar ongeveer 4.7 Gb, wil ik hem branden in Nero.
Start NeroExpress 6.0 op, ga naar DvdVideofiles en voeg de bestanden van de bewerkte Dvd van de harde schijf toe, daarna zou ik moeten kunnen branden, maar........helaas....., het tabblaadje BRANDEN rechts-onderin het scherm wordt niet opgelicht en is er dus geen enkele mogelijkheid om te branden.
Waarom licht het tabblaadje niet op?
Lege schijf in de brander uiteraard en allerlei instellingen geprobeerd.
Een gekopieerde Dvd 1 op 1 branden gaat zonder problemen.

Wie o wie helpt mij?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:25
Ik weet dat met cd's branden je het goede venster moet selecteren voordat het 'brand icoontje' oplicht :P
Je moet dus het venster met de content die naar de cd geschreven moet worden selecteren, en dus niet het venster met daarin de 'boom' (ben ff goede naam kwijt :P) van al je directories, bestanden etc.

• vierkant228
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-04-2025
Nero heeft het zo gemaakt dat je de bestanden op de juiste plaats moet zetten anders brandt hij niet (alles na DVDschring in VIDEO_TS) dan doet hij het wel

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Crash - override en Vierkant228, dit is inderdaad de oplossing.
Als je Nero - Dvd video files opstart, staan er twee mapjes, waaronder Video-TS, waar de files INGEPLAATST moeten worden en dan brandt Nero ze dus wel.
Nogmaals Thanks.