Schema om Hirschmann goed aan te sluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 999 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zoek een schema om diverse tv's aan te sluiten met hirschmann verdelers!
oa 3 tv's met dvd recorder op tv 1 zit ook een canal plus decoder.

het probleem is als volgt,ik krijg door de vele aansluitingen slecht tv beeld.

heb dus prof materiaal aangeschaft om tv beeld op alle 3 tv's te verbeteren nl hirschmann.

heb dus een 6 tap verdeler en een 3 tap verdeler en de f-connectors. en nw hirschmann kabel. ik denk dat ik alles heb , op de 6 tap hirschmann type
afc 1641 zitten dus 6 taps op diegene die ik niet gebruik wordt afgesloten met een weerstand,ook hirschmann.

wat ik nu wil weten is dit: op alle hirschmann verdelers staan cijfers mbt demping
bv op de afc 1641 staat pijl in pijl uit,en bij de aansluitingen 12,5 14,5 15 13,5
en bij pijl uit 3.8.

welke kabel die het langst is moet waarbij? en bij pijl uit (3,8 ) is dat weer een nw aansluiting voor bv een andere verdeler (de 3 taps)
ik heb al een hele dag zitten zoeken op site's( ook hirschmann) maar kan geen schema vinden die me dat uitlegt! wie weet een juiste aansluit schema.

dus 3 tv's,dvd ,canal plus en een extra kabel om op alle tv's de dvd van de dvd recorder te zien (film.foto's etc) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:01
offtopic:
Duidelijke topicnaam :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:17

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Lekker duidelijke post maar ik zal een poging wagen :)

Op de AFC1641 koppel je de langste (meest aantal meters) kabel aan de laagste waarde. Dat pijltje is inderdaad bedoeld om meerdere verdelers door te koppellen.

Je hebt kans dat je nog een GHV20 (of GHV2065 als je kabel internet) nodig hebt maar dat is een kwestie van van proberen

Hier staan alle Hirschmann folders: http://www.hirschmann.nl/site/mmc-documentatie.htm

[ Voor 12% gewijzigd door Alfisti op 11-04-2004 23:10 ]