Ik heb een demos1-modem via casema, en als ik dan een bepaalde site bezoek dan disconnect hij telkens, soms is het de casema site, soms de eminem site, dan weer de altavista site. Ik heb al gezocht naar virussen met NAV2001 en de nieuwste definities, maar die vindt niets. Ook als ik met napster of gozilla ga zitten downloaden disconnect hij graag, maar met napster VEEL meer dan met gozilla. Snapt iemand het????
Verwijderd
Lijkt me niet aan je modem te liggen... Te beginnen zag ik iets als kaashema... Dat is zowieso al bruut fout! Om te beginnen is dat...
Dan moet je je even herinneren dat Napster op een heel ander (en helaas ook veel instabieler) protocol draait dan Go!Zilla (of zoiets, wat was het ook alweer?
), dus dat het logisch is dat Napster meer disconnect dan je Go!Zilla-vriend. Ook websites is hiermee wel bewezen, dit is namelijk hetzelfde protocol als Go!Zilla (namelijk FTP en HTTP) (Napster gebruikt een eigen protocol, dus geen HTTP/FTP (helaaaas!))
Hoop dat je er wat aan heb
Dan moet je je even herinneren dat Napster op een heel ander (en helaas ook veel instabieler) protocol draait dan Go!Zilla (of zoiets, wat was het ook alweer?
Hoop dat je er wat aan heb
Ehhh, ik snap het niet echt nee. Kun je misschien iets meer erop ingaan wat die protocollen ermee temaken hebben dat m'n verbinding ermee nokt en hoe ik dat eventueel zou kunnen oplossen?