[XP]Opnieuw aanmelden na bepaalde tijd

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Normaal gesproken als je een tijdje niet actief geweest bent op je account, zul je opnieuw moeten inloggen/aanmelden om verder te kunnen werken. Bij mij is dit op een of andere manier uit geschakeld en zou dus echt niet weten hoe ik het weer actief krijg. Het is best belangrijk voor me, want ik heb hier een paar mensen rondlopen wie ik dus hoe dan ook niet op deze computer bezig wil zien.

telefoontoestel

Verwijderd

Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm -> Schermbeveiling
Vinkje plaatsen voor "Met wachtwoord beveiligen"

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Die optie voor "met wachtwoord beveiligen" kom ik niet tegen op dat tabblad. Is er nog een andere manier?

versie: Windows XP Professional NL build 2600 SP1

telefoontoestel

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je bak in de standby modus laten gaan.
Als je een NT machine uit de standby modus haalt vraagt hij om je password.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Ik heb ook zoiets gehad, dacht dat het er aan lag dat je harde schijven na bepaalde tijd werden uitgeschakeld. Dus dan moet je even bij energieopties kijken en daar wat klooien met je instellingen.

• Flamestrike
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:55
kan je dan niet beter je computer locken?
windowstoets - L ?

dan weet je zeker dat die mensen niet op je computer kunnen als je er even niet achterzit.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

telefoontoestel schreef op 11 april 2004 @ 18:05:
Die optie voor "met wachtwoord beveiligen" kom ik niet tegen op dat tabblad. Is er nog een andere manier?

versie: Windows XP Professional NL build 2600 SP1
Ik kan het me niet voorstellen. Kijk nog eens een keer goed? Dit is de meest eenvoudige manier om de gewenste situatie te bereiken/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1