Ik heb de FAQ gelezen over TV-OUT, maar daar stond niks over in.
Ik heb nu deze kabel aangesloten:
de kabel die ik heb bestaat uit drie delen.
1. audio kabel
2. S-Video kabel (met zon zwart pinnetje en 4 andere pinnetjes)
3. Compositekabel
aan de andere kant zit een SCART-blok waar deze drie kabel bij elkaar komen en deze kan ik gewoon in de tv steken.
Ik heb een GeForce FX 5200 met TV-out
De audio kabel heb ik gewoon in een audio output aangesloten.
De S-video heb ik een slot naast een uitgang voor mijn monitorkabel geplaatst.
En de laatste Composite kabel heb ik achterin bij een "SPDIF in" slot gedaan.
Als ik nu de SCART aan de andere kant in de TV stop, valt internet weg. Dat is het probleem.
Als ik dan de SCART eruit haal, doet internet het weer precies na 15 sec.
Ik heb planet internet en ik zit achter een Sweex Router. Als ik die SCART erin steek, gaat benden (bij de router) en het ADSL-lampje knipperen. (wat aangeeft dat er geen ADSL aangesloten is)
Toen ik de TV-OUT kabel had aangesloten viel internet weg en ik dacht, dat kan nooit aan de die kabel liggen. Wat heeft zon kabel nou met internet te maken? Maar na 100x testen bleek het toch zo te zijn.
Hoe kan dit echt???
Dit twee kabels hebben verder niks met elkaar te maken.
Ik kan nu dus niet internetten op mijn tv, want zodra ik die SCART erin steek.....
P.S ligt niet aan de kabel volgens mij, wnat als ik de kabel van mijn video erin doe, gebeurt er niks.
help
tis niet echt een supergroot probleem maar het is wel superraar
Ik heb nu deze kabel aangesloten:
de kabel die ik heb bestaat uit drie delen.
1. audio kabel
2. S-Video kabel (met zon zwart pinnetje en 4 andere pinnetjes)
3. Compositekabel
aan de andere kant zit een SCART-blok waar deze drie kabel bij elkaar komen en deze kan ik gewoon in de tv steken.
Ik heb een GeForce FX 5200 met TV-out
De audio kabel heb ik gewoon in een audio output aangesloten.
De S-video heb ik een slot naast een uitgang voor mijn monitorkabel geplaatst.
En de laatste Composite kabel heb ik achterin bij een "SPDIF in" slot gedaan.
Als ik nu de SCART aan de andere kant in de TV stop, valt internet weg. Dat is het probleem.
Als ik dan de SCART eruit haal, doet internet het weer precies na 15 sec.
Ik heb planet internet en ik zit achter een Sweex Router. Als ik die SCART erin steek, gaat benden (bij de router) en het ADSL-lampje knipperen. (wat aangeeft dat er geen ADSL aangesloten is)
Toen ik de TV-OUT kabel had aangesloten viel internet weg en ik dacht, dat kan nooit aan de die kabel liggen. Wat heeft zon kabel nou met internet te maken? Maar na 100x testen bleek het toch zo te zijn.
Hoe kan dit echt???
Dit twee kabels hebben verder niks met elkaar te maken.
Ik kan nu dus niet internetten op mijn tv, want zodra ik die SCART erin steek.....
P.S ligt niet aan de kabel volgens mij, wnat als ik de kabel van mijn video erin doe, gebeurt er niks.
help
tis niet echt een supergroot probleem maar het is wel superraar
Leven en laten leven!