Toon posts:

[Nero 6.0] Image zowel branden als bewaren op hdd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt, maar niet echt kunnen vinden wat ik zocht. Ik heb namelijk het volgende probleem met nero 6.0:

Wanneer ik een dvd wil overbranden, wil ik er meteen een image van hebben op mijn harddisk. Wanneer ik dus aanvink dat ie een image moet maken, maakt ie voordat ie gaat branden een image, dan gaat ie branden en na het branden delete ie het image weer :S

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Het is dus de bedoeling dat het image op mijn HD blijft staat, zodat ik 'm later (nogmaals) makkelijker kan branden.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom gebruik je dan geen CloneDVD :) Werkt wel zo makkelijk denk ik, en je image wordt bewaard

[toevoeging]
En als je persé toch Nero wilt gebruiken, dan kies je toch eerst voor "burn Image" en die brand je dan op DVD, en de image bewaar je.

[ Voor 45% gewijzigd door Br@m op 11-04-2004 15:54 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nero 6.0 + Image probleem > [Nero 6.0] Image zowel branden als bewaren op hdd

De opties die Br@m aangeeft lijken mij ook de meest logische; heeft Nero hier trouwens geen ingebouwde opties voor?

[ Voor 6% gewijzigd door Spider.007 op 11-04-2004 16:20 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik snap je niet helemaal. Met Nero kun je gewoon aangeven of die image die hij maakt na branden verwijderd moet worden of niet. In jouw situatie wil je dat dus niet en moet je dit gewoon aangeven in Nero waarna de image netjes blijft staan :)

[ Voor 2% gewijzigd door SmartDoDo op 11-04-2004 16:09 . Reden: Taalfouten :+ ]