Ik heb een probleem met het spel Battlefield Vietnam. Ik wordt namelijk automatisch, binnen een minuut, gedisconnect van willekeurige servers. Sommige servers laten mij wel gewoon voor altijd spelen en bij andere wordt ik automatisch gedisconnect. Dit is heel erg frustrerend, vooral als je in een clan speelt. Ik kan vaak als enigste niet meespelen. Dit verhaal geld niet voro alle servers. Het ligt niet aan punkbuster, dat weet ik zeker (getest). Het spel heb ik orgineel en aan de cd-key ligt het ook niet, want die ligt veilig achter het slot
. Ik wordt absoluut niet gekickt ofzo. Ik wordt gewoon terug gehaald naar het spel menu en krijg een message: disconnected from server. Net alsof de server uit gaat.
Ik heb alle nieuwe drivers, er staat geen zooi op mijn pc (schone installatie) en heb BF Vietnam al een keer opnieuw geinstalleerd. Het probleem is niet heel erg bekend, ik heb al gezocht op internet maar er zijn er toch een paar die hetzelfde probleem hebben. In sommige servers kom ik wel, en in die servers kan ik ook altijd blijven spelen. Het lijkt dus server afhankelijk, maar dat is het niet. Anderen hebben niet dit probleem. Het ligt NIET aan punkbuster of aan de cd-key ofzo, en ik wordt niet gekickt. Ik kom er niet uit en weet niet wat het is. HELP!
Mijn systeem (de bovenste):
http://80.60.215.125/cdcserver/home_specs.html
Ik heb alle nieuwe drivers, er staat geen zooi op mijn pc (schone installatie) en heb BF Vietnam al een keer opnieuw geinstalleerd. Het probleem is niet heel erg bekend, ik heb al gezocht op internet maar er zijn er toch een paar die hetzelfde probleem hebben. In sommige servers kom ik wel, en in die servers kan ik ook altijd blijven spelen. Het lijkt dus server afhankelijk, maar dat is het niet. Anderen hebben niet dit probleem. Het ligt NIET aan punkbuster of aan de cd-key ofzo, en ik wordt niet gekickt. Ik kom er niet uit en weet niet wat het is. HELP!
Mijn systeem (de bovenste):
http://80.60.215.125/cdcserver/home_specs.html
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 15:42 ]