Alcohol 120% kan image niet lezen

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik heb dus net even een A120% image gekregen en die wil ik branden,
dus ik open hem in dit programma en ik ga naar image brand wizard.
Dan gewoon door klikken en dan wil ik branden en dan geeft hij een fout; van kan image niet lezen, terwijl deze helemaal goed is en niet beveiligd is.
Dit is al mijn 2e keer dat zoiets gebeurd, eerder had ik ook al een image waarbij hij precies hetzelfde aangeeft.
Het is een image die op dvd gebrand moet worden, maar mijn brander wordt wel ondersteund.

Ik heb al meerdere malen dit programma opnieuw geinstalleerd, maar dit helpt niet.
Ik zou niet weten waar het anders aan kan liggen. Het is namelijk een goede image, er zitten geen fouten in ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door master_viper op 11-04-2004 19:10 ]

-= Very annoying forum person =-

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

En kan je de image wel mounten? Is de inhoud dan nog goed?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

master_viper, zou je je topicstart wat kunnen opfrissen met behulp van een aantal punten, enters en hoofdletters? Vertel dan ook meteen wat je zelf al geprobeerd hebt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Spider.007 schreef op 11 april 2004 @ 15:32:
master_viper, zou je je topicstart wat kunnen opfrissen met behulp van een aantal punten, enters en hoofdletters? Vertel dan ook meteen wat je zelf al geprobeerd hebt :)
Klaar nu.

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

heb je wel de nieuwste versie van alcohol 120%, ik had dit laatst zelf ook, nieuwste versie erop en het was verholpen

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Probeer het anders eens met een ander programma. DVD Decrypter slikt zowat elk image formaat wat je em voert. Ik heb al een hele hoop verschillende image files gehad en tot nu toe nog geen enkele keer iets anders nodig gehad dan of nero of dvd decrypter.

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
UnderFlow schreef op 12 april 2004 @ 14:25:
Probeer het anders eens met een ander programma. DVD Decrypter slikt zowat elk image formaat wat je em voert. Ik heb al een hele hoop verschillende image files gehad en tot nu toe nog geen enkele keer iets anders nodig gehad dan of nero of dvd decrypter.
Geprobeerd maar het werk niet, ik weet zeker dat de images goed zijn, maar toch kan hij geen toegang krijgen tot het bestand

[ Voor 15% gewijzigd door master_viper op 12-04-2004 18:26 ]

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:45
Probeer je toevallig een *.cue bestand te branden?

Probeer eens de cue file weg te gooien en de image zelf (dus *.bin, *.img, etc) eens te mounten of te branden.
Pagina: 1