[XP] Hotmail inbox standaard in Mozilla openen

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Topicstarter
Ik heb een sinds een tijdje Mozilla als browser, ook ingestelt als mn hoofdbrowser

maar hij opent mn inbox van hotmail (via MSN) nog steeds in IE :(

hoe kan ik zorgen dat Hotmail in Mozilla geopend word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

ik heb hetzelfde probleem en denk dat dit iets is dat we in het register gaan moeten veranderen

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is al meer langs geweest, je moest toen idd iets in de registry veranderen. Ik kan het effe niet meer vinden zo snel. Maar ik heb het nooit voor elkaar gekregen helaas voor Firebird.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hotmail in box en Mozilla > Hotmail inbox standaard in Mozilla openen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{0002DF01-0000-0000-C000-000000000046}\LocalServer32
deze regel staat in dat topic dat F_J_K vermeldt maar als ik kijk in men register dan kan ik CLSID niet vinden in HKEY_CLASSES_ROOT

windows me

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

Bij mij openen de links nu wel in Firefox, het enige probleem is dat hij nu mn startpagina opent (tweakers.net :P) en niet mn hotmail inbox. Weet iemand hier nog een oplossing voor?

@nuclear waste heb je de search functie van het register al gebruikt, gewoon die lange key nemen, zo heb ik hem ook gevonden.

Een andere mogelijkheid is een eigen bestand de naam van internet explorer geven en dan de standaard browser openen. Op http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=109 is hier een draadje over te vinden. Je moet wel de windows file protection uitschakelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Gert-Paul schreef op 11 april 2004 @ 17:17:
Bij mij openen de links nu wel in Firefox, het enige probleem is dat hij nu mn startpagina opent (tweakers.net :P) en niet mn hotmail inbox. Weet iemand hier nog een oplossing voor?

@nuclear waste heb je de search functie van het register al gebruikt, gewoon die lange key nemen, zo heb ik hem ook gevonden.

Een andere mogelijkheid is een eigen bestand de naam van internet explorer geven en dan de standaard browser openen. Op http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=109 is hier een draadje over te vinden. Je moet wel de windows file protection uitschakelen..
Ik neem aan dat je de argumenten die normaal worden meegegeven eruit hebt gesloopt? Dit is zoiets al %1 ofzo... Zonder die argumenten heeft het programma niet door dat je op een link hebt geklikt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

Spider.007 schreef op 11 april 2004 @ 17:24:
[...]

Ik neem aan dat je de argumenten die normaal worden meegegeven eruit hebt gesloopt? Dit is zoiets al %1 ofzo... Zonder die argumenten heeft het programma niet door dat je op een link hebt geklikt :)
De Standaard waarde van de waarde (Standaard) was het pad naar IE, daar heb ik nu het pad naar Firefox van gemaakt. Geen argumenten oid die er eerst instonden.
Hier werd vaak gesproken over het leeglaten van die waarde, dan gebeurde er niets als ik erop klikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111310

Ik heb Firefox 0.8 en kan gewoon wel bij mijn Inbox van Hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Anoniem: 111310 schreef op 11 april 2004 @ 18:31:
Ik heb Firefox 0.8 en kan gewoon wel bij mijn Inbox van Hotmail.
super-muffin schreef op 11 april 2004 @ 15:19:
[...]

maar hij opent mn inbox van hotmail (via MSN) nog steeds in IE :(

[...]
Even lezen wat er in de topicstart staat :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111310

Spider.007 schreef op 11 april 2004 @ 18:35:
[...]

[...]

Even lezen wat er in de topicstart staat :)
Sorry, verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Met mIRC heb ik precies hetzelfde, als ik daar op een link klik opent die ook in Internet Explorer.

Maar Mozilla Firefox staat wel ingesteld op standaard browser.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
offtopic:
Ik krijg het niet voor elkaar hoor, dus ik vind het best zo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk operating systeem hebben we het hier trouwens over, super-muffin? Bij mij is alles netjes aangepast nadat ik de "Programmatoegang en -instellingen" wizard heb gedraaid :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:48
Spider.007 schreef op 11 april 2004 @ 19:05:
de "Programmatoegang en -instellingen" wizard
pardon :?
Nog nooit van gehoord, wat is het, en waar zit het :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97964

Gert-Paul schreef op 11 april 2004 @ 17:27:
[...]

De Standaard waarde van de waarde (Standaard) was het pad naar IE, daar heb ik nu het pad naar Firefox van gemaakt. Geen argumenten oid die er eerst instonden.
Hier werd vaak gesproken over het leeglaten van die waarde, dan gebeurde er niets als ik erop klikte.
Ik heb deze waarde veranderd naar 'leeg' en naar het pad waar Firefox is geinstalleerd. Beide waarden werken niet (Firefox start niet eens op). Nu heb ik het pad dus maar weer teruggezet naar de standaard Internet Explorer path, maar nu wilt IE ook niet meer opstarten! Gevolg: ik kan vanuit MSN mn hotmail niet meer in...

Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen (al was het maar met IE)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens Jim Cullinan krijgt de fabrikant cq. consument na de installatie van het Service Pack nieuwe configuratiemogelijkheden. Cullinan wijst er op dat de gebruiker niet gedwongen zal worden om af te zien van de Microsoft software in Windows XP. Na de installatie van het Service Pack zal de gebruiker een nieuw item aantreffen dat de naam "Programmatoegang en standaardinstellingen" zal heten. Hier kan de gebruiker een keuze maken uit een aantal standaard configuraties: Alleen Microsoft, helemaal geen Microsoft en fabrikantafhankelijke installatie. Een vierde keuzemogelijkheid biedt elke gebruiker de kans om zelf een keuze te maken voor wat betreft webrowser, e-mailprogramma, mediaspeler, Instant Messenger en Java Virtual Machine.
:)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:48
hm, service pack, das jammer :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Topicstarter
Spider.007 schreef op 11 april 2004 @ 19:05:
Welk operating systeem hebben we het hier trouwens over, super-muffin? Bij mij is alles netjes aangepast nadat ik de "Programmatoegang en -instellingen" wizard heb gedraaid :)
Win Xp pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste

nuclear waste

<onzin>

Gert-Paul schreef op 11 april 2004 @ 17:17:
ja heb ik gedaan. Ik geef het op, gebruik mijn hotmail-account toch bijna nooit.

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 11:30

Thyzz

-=leeg=-

bij mij werkt het gedeeltelijik door de reg-key om te zetten naar het pad van firefox, firefox start wel op, maar hij gaat niet naar hotmail maar gewoon naar de start-pagina

Dit heb ik trouwens ook als ik vanuit een ander programma een link aanklick bijvoorbeeld de rss feads die worden geven vanuit isp-monitor

[ Voor 29% gewijzigd door Thyzz op 12-04-2004 21:08 ]

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97964

Anoniem: 97964 schreef op 11 april 2004 @ 19:08:
[...]

Ik heb deze waarde veranderd naar 'leeg' en naar het pad waar Firefox is geinstalleerd. Beide waarden werken niet (Firefox start niet eens op). Nu heb ik het pad dus maar weer teruggezet naar de standaard Internet Explorer path, maar nu wilt IE ook niet meer opstarten! Gevolg: ik kan vanuit MSN mn hotmail niet meer in...

Weet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen (al was het maar met IE)? :)
Hm, een kleine kick van mn eigen post :). Tis een best irritant probleem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Anoniem: 97964 schreef op 13 april 2004 @ 17:33:
[...]

Hm, een kleine kick van mn eigen post :). Tis een best irritant probleem. ;)
Even IE als standaard browser aangeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Topicstarter
kheb een tijdje niets van me laten horen
sorry :>
maar nou ben ik nog steeds niet veel verder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je controleren welke programma's er zijn gekoppelt aan de volgende bestandstypen:

.url
.htm
.html
:? Kan het zijn dat IE daar ergens nog bij staat? En nog even voor de zekerheid.. waar klik je precies op als je naar je Hotmail Inbox toegaat?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Topicstarter
met MSN 6.1 (of 6.2) naar mn Mijn Postvak IN opentie in IE, en MSN Home in Mozilla

als ik een gewoon HTM(L) bestand open van af mn hardeschijf opentie um in Mozilla
Pagina: 1