Via w3schools.com kwam ik op het volgende voorbeeld: http://www.w3schools.com/dhtml/tryit.asp?filename=try_dom_table_insertrow. Echter dit voorbeeld werkte bij mij alleen in IE en niet in FF. Kortom is het mogelijk om een dergelijk commando in FF te gebruiken, en zo ja hoe moet je dit dan aanroepen?
In plaats van innerText kun je misschien innerHTML proberen?
Trouwens, bij mij werkt het in Firefox gedeeltelijk alleen komt er dus geen tekst in de cellen te staan. Maar dan moet je dus ws. innerHTML proberen
.
Trouwens, bij mij werkt het in Firefox gedeeltelijk alleen komt er dus geen tekst in de cellen te staan. Maar dan moet je dus ws. innerHTML proberen
[ Voor 3% gewijzigd door Dennis op 11-04-2004 14:45 . Reden: Case sensitive ;). ]
innerText is inderdaad een IE-DOM-extention, net als innerHTML trouwens - alleen wordt innerHTML ook door meerdere browsers ondersteund. Het netst is trouwens om een textNode te appenden:
JavaScript:
1
2
| y.appendChild(document.createTextNode('NEW CELL 1'); z.appendChild(document.createTextNode('NEW CELL 2'); |
Intentionally left blank
Verwijderd
(Vooral omdat je dan niet meer aan HTML gebonden bent en niet dezelfde stomme fouten kunt maken.)