[3com netwerkkaart] werkt niet icm met @home

Pagina: 1
Acties:

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 16:18
ik heb sinds gisteren last van problemen met mijn netwerkverbinding.
ik gebruik een asus p4p800 deluxe die een 3com netwerkkaart heeft onboard. en na een format deedt het internet niet meer . ik deed dus wat ik normaal atijd doe: verbinding instellen ( via wizard ) en dan een pc naam invoeren.
maar vandaag na die formaat deedt hij het niet , en moest ik ook een driver installen die op de cdrom stond van het moederbord.
ik heb geprobeert :
andere pc met netwerkkaart ( deedt het wel )
helpdesk bellen ( alles stond goed ingestelt )
search op google + got gebruikt.

de man van de helpdesk zei dat het misscien aan de verbinding tussen pc en modem lag omdat er geen pakketjes werden verzonden ( liep niet op ) en die van de ontvangen pakketjes wel ( liepen op )
verder draai ik windows xp pro met sp1

edit : sorry hoor , maar dit is mijn eerste post in dit subforum en tevens heb ik nog iets te melden :
internet doet het weer wel ( installatie ongedaan maken , reboot , en internet )
alleen staat er in windows aangegeven dat er geen netwerkkabel is aangesloten op de pc :D , maar ik heb hem wel aangesloten?) en het wordt lan verbinding 2 genoemd terwijl ik er maar 1 heb .

[ Voor 20% gewijzigd door k5052 op 11-04-2004 15:24 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Deze stond nog in mn ctrl v:
FAQ Network Troubleshooting
Is het niet helemaal he ;)

Maar anyway zoals ik het denk te zien is je netwerk kaart niet goed geinstalleerd. Kijk eens in je hardware lijst naar de evt error code van je nic, is waarschijnlijk 10. Betekend dat je de goede driver moet installen.(even googlen naar de moderl of op www.driverguide.com)

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-05 16:18
dit topic mag worden gesloten ,
nadat ik hem handmatig had verwijdert uit het hardware menu en rebootte deedt hij het opeens ...