Toon posts:

[MSN/Browsers] Functioneren niet meer na qhost *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mn internet, want als ik google/altavista bezoek, krijg ik een groene pagina van cCPanel ofzo die zegt dat er iets mis was met een qhost ofzo? Toen heb ik een vriend gevraagd wat ik moest doen die mij naar een anti trojan.qhost programmatje verwees. Nadat ik dat had gerunned bleek er geen trojan op mn pc te zijn maar toen ik mn pc opnieuw opstartte kon ik opeens geen internetsites bekijken? Dingen zoals kazaa en irc doen het wel, maar msn en IE/Mozilla doen t niet? Nu zit ik op een netwerk, en doet alles t op mn andere pc t wel, behalve dat ik ook geen bestanden meer kan versturen via msn, wat ik eerst wel kon. Maar kan iemand helpen zodat ik weer gewoon websites kan bekijken op die pc en mn msn gewoon weer werkt?

log van qhost progje:

Deleted the value "NameServer" from the registry key
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP".
Deleted the value "EnableDNS" from the registry key
Deleted the value "Domain" from the registry key
The default value of the registry key
"Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL"
is set to "".
The value "Provider" of the registry key
"Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL"
is set to "".
The value "HostName" of the registry key
"SYSTEM\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP"
is set to "Administrator".
Trojan.Qhosts has not been found on your computer.

Thanks.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> BV
Titelfix "Probleem...doh" -> "[MSN/Browsers] Functioneren niet meer na qhost"

Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #titel

[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 11-04-2004 14:23 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
oops sorry :(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sja, moeilijk te zeggen op deze manier, er zijn zoveel trojans.

Kan je je HijackThis log eens posten?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
gaat niet om een virus/trojan, maar mn browsers kunnen gewoon niet meer de 'host resolven' zeg maar, misschien door veranderde instellingen?

Verwijderd

Dit lijkt toch meer wat voor Software Algemeen..

BV --> SA

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of het werkt durf ik niet te beloven, maar probeer (naast natuurlijk het leeggooien van je hostsfile en controleren of je DNS instellingen goed staan), WinsockFix even.

Maar ik begrijp dat ping www.google.com wel gaat, maar www.google.com openen in Mozilla niet? Zie je wel Google bij http://66.102.9.104 ?

edit: trouwens welkom op GoT :*
Ben je al duizelig van het heen en weer gooien van je topic? :P Ik laat 'm wel even staan ;)
Welk topic waar thuis hoort, staat overigens meestal uitgelegd in de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) van het forum waar je post.

[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 11-04-2004 15:37 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
heb de methode geprobeerd met het verwijderen en weer opnieuw installeren van de sleutels, wat helaas niet heeft geholpen. Iemand anders nog een tip? Het moet toch aan de instellingen van de browsers liggen aangezien mn internet wel gewoon werkt bij kazaa en mirc? Misschien ben ik netwerkinstellingen (zit met 3 pc's achter router) verloren bij het runnen van het anti qhost.trojan progje (check log)? Help =(

edit: kan ik misschien instellingen kopieren van mn pc waar het internet wel normaal werkt naar die 'defecte' pc. Zo ja, welke instellingen zoek ik dan naar?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 19:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok probleem met het internet is opgelost, moest de tekenwaardes die waren verwijderd door dat progje weer ff aanmaken, maar heb nog steeds t cPanel probleem met google en altavista. Iemand?
Pagina: 1