XBL: theArthurrrr
Nou ik heb vorige week precies dezelfde vraag gedaan!!!
Waar kun je hem voor 850 krijgen als ik vragen mag, ben namelijk ook opzoek naar deze monitor
Het schijnt een heel goed ding te wezen!
Waar kun je hem voor 850 krijgen als ik vragen mag, ben namelijk ook opzoek naar deze monitor
Het schijnt een heel goed ding te wezen!
Kijk hier maar: www.engko.nl Ze zitten in Vlissingen en het zijn zeer toffe gasten.
ik heb een winkel in Assen gevonden (nadat ik de omporteur heb gebeld) en die hebben hem voor 800 en een winkel in Klazienaveen voor de zelfde prijs zeiden ze, maar ze moesten allebei navraag doen
Ik ga hem morgen halen voor fl 850,-
Verwijderd
Tijdje geleden was de harddisk in de compu van m'n tante overleden. Kwam ook bij die lui uit vlissingen vandaan. Ze deden moeilijk over de garantie, en m'n tante moest het zelf regelen op het internet bij western digital. Serienummer daar ingevuld, stond er bij status STOLEN 
Nu leggen ze de telefoon al neer als ik ze opbel om te vragen wat ze er aan gaan doen!
Nu leggen ze de telefoon al neer als ik ze opbel om te vragen wat ze er aan gaan doen!
Als je hem morgen ophaald kun je dan vertellen als je hem hebt wat er allemaal bijzit enz.???
ALVAST BEDANKT!!!
ALVAST BEDANKT!!!
Ziet er idd goed uit, zeg ff hoe ie bevalt, hij is idd erg goedkoop.
Jammer dat op de site niet de refresh rates staan bij elke resoluties (of ben ik krom?)
www.liteontc.com.tw/sales/1995.htm
Jammer dat op de site niet de refresh rates staan bij elke resoluties (of ben ik krom?)
www.liteontc.com.tw/sales/1995.htm
Ik houd jullie allemaal op de hoogte.
En ik geloof niet dat die zaak gestolen spullen verkoopt. Wordt altijd zeer correct en zonder enige verplichtingen geholpen.
En ik geloof niet dat die zaak gestolen spullen verkoopt. Wordt altijd zeer correct en zonder enige verplichtingen geholpen.
Hier komt ut hoor:
Screensize: 19" visual diagonal
18" viewable screensize (?)
Dot pitch: 0.26mm
max res: 1600 dots x 1200 lines
sychronization: hor. 30 - 95 Khz
ver. 55 - 160 Hz
bandwidth: 202 Mhz
Presetmodes:
res. 640 x 480 H=31.47 Khz V=60Hz
800 x 600 46.88 75
1024 x 768 60 75
1280 x 1024 80 75
1600 x 1200 75 60
en er zitten nog wat andere presetmodes op maar daar heb ik geen zin in om die in te tikken.
De prijs was in eiedergeval lekker laag, en hij ziet er goed uit.
Screensize: 19" visual diagonal
18" viewable screensize (?)
Dot pitch: 0.26mm
max res: 1600 dots x 1200 lines
sychronization: hor. 30 - 95 Khz
ver. 55 - 160 Hz
bandwidth: 202 Mhz
Presetmodes:
res. 640 x 480 H=31.47 Khz V=60Hz
800 x 600 46.88 75
1024 x 768 60 75
1280 x 1024 80 75
1600 x 1200 75 60
en er zitten nog wat andere presetmodes op maar daar heb ik geen zin in om die in te tikken.
De prijs was in eiedergeval lekker laag, en hij ziet er goed uit.
675 piekies bij etelcom r'dam, ze snappen zelf nie wat ze verkopen maar wel retegoedkoop 
http://www.etelcom.nl
die ik ga ik dus zeer binnenkort halen
http://www.etelcom.nl
die ik ga ik dus zeer binnenkort halen
Klinkt als dat verhaal van die gast die zijn moederbord ter reparatie aanbood in een winkel, kreeg ie een kapot mobo mee en ze hebben na zijn mobo te repareren het meteen verkocht. Leuke winkels in nederland zeg. Ik denk dat ik voortaan alleen nog bij grote winkels als mycom enzo koop, weet ik iig zeker dat ik niet belazerd word.Op maandag 18 december 2000 20:05 schreef mschonis het volgende:
Tijdje geleden was de harddisk in de compu van m'n tante overleden. Kwam ook bij die lui uit vlissingen vandaan. Ze deden moeilijk over de garantie, en m'n tante moest het zelf regelen op het internet bij western digital. Serienummer daar ingevuld, stond er bij status STOLEN
Verwijderd
Dat is hetzelfde als goede 17" monitoren, dus je koopt een 19" buis met elektronica van een 17" je moet 1280*1024 wel op 85 hz kunnen gebruiken anders is het zonde.sychronization: hor. 30 - 95 Khz
Voor het zelfde geld kan je ook wel een Dell kopen geen idee of daar betere elektronica in zit
Ik heb deze monitor ( LiteOn A1996NST, de linker op het plaatje) al ruim 3 jaar! Hij bevalt zeer goed. Tuurlijk het is geen topper met Diamondtron buis of zo en haalt 'maar' 75Hz. in 1600x1200. Maar ik ben er zeer tevreden over!
Beeldkwaliteit vind ik erg goed, met mijn Radeon ragscherp in 1280x1024. 1600x1200 is ook wel ok, maar vind ik te klein. Tja, wat kan ik er verder van zeggen. Degelijk apparaat...
Ik ben ook niet van plan hem binnenkort te vervangen of zo, hij gaat al 2 pc's mee, zodra 18" TFT's betaalbaar zijn gaat ie de deur uit...
Beeldkwaliteit vind ik erg goed, met mijn Radeon ragscherp in 1280x1024. 1600x1200 is ook wel ok, maar vind ik te klein. Tja, wat kan ik er verder van zeggen. Degelijk apparaat...
Ik ben ook niet van plan hem binnenkort te vervangen of zo, hij gaat al 2 pc's mee, zodra 18" TFT's betaalbaar zijn gaat ie de deur uit...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Pagina: 1