Toon posts:

MSI K8T Neo-FIS2R en....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Newby in tha house here!!!
Hoi allemaal ik heb even een vraagje en wil beroep doen op jullie ervaring en kennis maar kan iemand mij vertellen of ik het zgn dual channel memory van bijvoorbeeld Corsair type TWINX512-3200PT, 400 MHz kit of 2 512 MB kan combineren met een 64 bit mainboard type MSI K8T Neo-FIS2R. De computerwinkel zegt van niet maar goed wat zij zeggen behoeft niet heilig te worden verklaard wie kan mij helpen!!??? _/-\o_ :P ;)

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-08 01:50

PcManiaxx

ondertitel duh

Een A64 ondersteunt geen Dual Channel.
Je kan het beste 1 reepje van 512 in plaatsen, of 1 latje van 1GB.

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
De chipset ondersteunt geen dual channel in de zin dat het niet noodzakelijk is of dat er snelheidswinst mee te behalen valt, maar een kit van 2 reepjes naast elkaar kan echt wel werken. Tis ook best slim, want 2x 512Mb PC3200 is veel goedkoper dan 1x 1024Mb PC3200 (die ook best wel zeldzaam zijn).

Een vriend van mij heeft een K8T Neo met een kit van 2x 512Mb PC3200 van TwinMos (via Salland...) Werkt prima bij hem... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Verwijderd

Ik heb wel een beetje moeten kutten met de instellingen in het bios
MAAR ja, ik heb het werkend gekregen.

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-03 16:14
Sinds Bios update 1.2 een paar maanden geleden zou dit board goed moeten werken met Corsair geheugen, dus ga je gang :)

Verwijderd

je bedoeld de amd 64 ondersteund geen dual channel alleen de FX versie :Y)
memort controller zit in de cpu })

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 14:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt jongens voor zover weten jullie toevallig uit je hoofd of dat er op dit forum al ergens is beschreven hoe je zelf een kast met alles erop en eraan in elkaar kan schroeven???
Pagina: 1