Kleine ATX kast

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik ben op zoek naar een kleine/mooie atx-kast. Het liefst zilver en ongeveer zo groot als die compaq evo pctjes. Heb al gekeken naar barebone systemen, maar dat wordt me toch veel te duur.

Verwijderd

enzoronald schreef op 11 april 2004 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een kleine/mooie atx-kast. Het liefst zilver en ongeveer zo groot als die compaq evo pctjes. Heb al gekeken naar barebone systemen, maar dat wordt me toch veel te duur.
Is de mogelijkheid er niet om zelf iets te maken? :9

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-12-2025
Hehe...aangezien inbouwen van moederborden wel het gene is wat ik al redelijk ver vind gaan, maar wat nog net wel goed gaat....:) Nee, en ik ben niet zo handig met metaal :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk. Bij het kopen van een case speelt smaak een belangrijke rol, waardoor het soms moeilijker wordt om advies te geven. Het beste is gewoon zelf op onderzoek uit te gaan, en op zoek te gaan naar reviws (die zijn er wel van kasten).

Er zijn meerdere micro-ATX en flex-ATX kastjes op de markt, vooral van die laatste zijn er wel 'mooie' varianten op de markt. Ik raad je daarom aan om even eerst rond te kijken, om zo al een inzicht te krijgen op het aanbod. AOpen fabriceert verschillende flex-ATX en micro-ATX kasten.

Daarnaast hoort dit ook niet in Complete Systemen & Laptops, maar in Overige Hardware. Kasten zijn geen hele systemen. ;)

Dit topic is gesloten.