Zelfbouw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:33
Ik was van plan zelf een systeem te bouwen met daarin de
volgende onderdelen:

Antec Sonata Life Style 380 watt, Zwart
Asus A7V600-X
AMD Athlon XP 2600+ Tray 333 MHz, OEM
Zalman CNPS6000-Cu Koper
Maxtor Diamond Max Plus 9 80 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA/150
Samsung 3,5 inch diskette station Zwart
Kingston HyperX PC3200, 400 MHz, Kit of 2, 2, 512 MB
Club3D Radeon 9600SE 128 MB
Lite-On LTD166S OEM, Zwart
Lite-On 52x32x52x OEM, Zwart
Iiyama LS704UT 17 inch

1. Zou dit een goed game systeem kunnen zijn?
2. Gaan alle onderdelen goed met elkaar? (geen complicaties)
3. Zou je sommige onderdelen die ik er bij heb staan beter vervangen
voor een ander onderdeel?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Verwijderd

1. Ja
2. Voor zover ik weet wel
3. Vervang die 9600 al door een 9800 XT zeker als je ziet wat Far Cry deze dagen nodig heeft :)

Mischien nog een tweede harde schijf erbij planten.. Ik heb daarop ook al mijn games draaien.

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 13:00
ik zou eigenlijk ook voor een ander mobo gaan de Asus A7N8X Deluxe 2.0, nForce2-ST presteert veel beter dan de Asus A7V600-X.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Misschien is voor je monitor een diamondtron aan te raden die zijn wel zo mooi :)
bijv.: HM703UTA
http://www.iiyama.nl/

Verder zou ik persoonlijk voor een P4 gaan :)

Kwa mobo ASUS is wel goed maar vaak is MSI net zo goed maar wel goedkoper misschien dat je hiernaar ook even zou kunnen kijken.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het zal wel werken, maar je kan beter gewoon een dual Opteron nemen. :+

Dit soort topics zijn eigenlijk onder speciale regels toegestaan. Hierbij geldt dat je zelf eerst veel zelfonderzoek doet, en wij dit ook kunnen zien in je topicstart. Daarbij moet je ook nog met specifieke vragen komen; de vraag of het een goed gamesysteem is is makkelijk te beantwoorden door simpelweg wat reviews te zoeken van de processor en van de videokaart. Op de frontpage kan je daarvoor zoeken naar bijvoorbeeld "9600 SE review" of "9600SE reivew". Hier op GoT kan je ook naar ervaringen zoeken door te [search=9600SE].

Alle regels bij dit soort topics kan je hier bewonderen. Standaard topics waar gewoon een boodschappenlijstje staat, zoals deze, gaan gewoon dicht.

Dit topic is gesloten.