[flash] op DVD krijgen om af te spelen

Pagina: 1
Acties:

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
Aangezien ik niet echt iets vond waar ik het moest plaatsen en het met Flash gemaakt is, beetje webdeveloping dus, dacht ik dan maar om het in webdesign en graphics te zetten. Indien n iet juist, graag verzetten dan naar waar het beter past. Thanks.

Ik zou graag een flash filmpje ( eventu HTML, met daarin het flash filmpje ingebakken ) op een DVD krijgen. Vervolgens zou het automatisch op de DVD speler op de TV moeten kunnen afgespeeld worden.

Iemand enig id hoe dit te verwezenlijken ?

-| Hit it i would ! |-

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Ik weet er niet zoveel van, maar als het puur animaties zijn ofzo, dus zonder enige vorm van interactie kun jij je flash bestandje toch gewoon converteren naar .avi en dat op een dvd bakken. Misschien is Macromedia Director MX 2004 het programma wat je zoekt. Ik geloof dat dat programma wel met DVD's overweg kan.

edit:
Ik hoor net in zo'n filmpie over Director MX 2004 zeggen: With groundbraking support for interactive DVD's. Ik denk dat je zoiets zoekt :)

[ Voor 33% gewijzigd door Jorick op 11-04-2004 10:39 ]

Verwijderd

Jorick schreef op 11 april 2004 @ 10:36:
edit:
Ik hoor net in zo'n filmpie over Director MX 2004 zeggen: With groundbraking support for interactive DVD's. Ik denk dat je zoiets zoekt :)
Dat is enkel maar voor interactive DVD's, of te wel DVD's die je in een pc/mac afspeelt en niet op je DVD speler.

Een standaard DVD speler ondersteunt geen html/flash en andere ellende. Enkel maar stilstaande en bewegende beelden. Of wel je zult je flash dingetje om moeten zetten naar mpeg2 video (720x576 als je voor pal wilt werken) en vervolgens als er interactie in zat deze in het script taaltje voor DVD moeten omzetten in klikbare buttons enzo (die buttons moeten dan weer 4bits bitmap's zijn) in een authoring pakket.

Er is voor zover ik weet nog geen magic pakketje dat flash eventjes huppakee omzet naar DVD.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
gewoon naar losse frames en audiostream exporteren (liefst lossless, targa oid), en met premiere naar mpeg-2 schoppen? :)

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
en als flash geen deftige video out geeft (kan zijn met scripts ed) is er nog SWF2Video.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat is Vlaams toch een mooie taal hè O+ :P ;)

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13

Falcon10

Hit it i would !

Topicstarter
zou zonder interactie zijn.

dus gewoon omzetten naar AVI /MPEG2 zogezegd zou de truck moeten doen ?

-| Hit it i would ! |-

Verwijderd

jups, zolang je het maar in de dvd resolutie doet (720x576 25fps voor pal)
Pagina: 1