The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Met dien verstande dat de laatste naar de 3 gepowermod is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ga toch eens paaseieren zoeken ofzo!botoo schreef op 11 april 2004 @ 09:22:
* eensch * & * done *
Met dien verstande dat de laatste naar de 3 gepowermod is.
Just ad www. and you have a nice cup-a-serial
Ik heb hem maar een -1: overgewaardeerd gegeven om hem een beetje uit het zicht te halen.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
User heeft mail en reactie is weg ge-edit.
Van mij mag deze, en alle opvolgende reacties naar 0 - off topic. uw mening?
[PM]Teckna schreef op 11 april 2004 @ 16:43:
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1005753
Van mij mag deze, en alle opvolgende reacties naar 0 - off topic. uw mening?
2 -> 0 offtopic
3 -> 0 offtopic
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dan zou ik deze ook naar 0 zetten, en deze is een twijfelgeval maar mag omwille van z'n positie in het subdraadje (waarmee z'n ontopic-mededeling eigenlijk offtopic is mbt de post waar hij op reageert) ook wel naar beneden; om Teckna maar even 100% gelijk te geven. Of...?
Is het een idee om zulke posts als die van Dopeboy voortaan preventief op 0 te zetten en d'r meteen een link naar LA/TMF/whatever in te editen? Nee zeker, heh
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Je eerste url mag imho wel op +1 uitkomen (ergo: geen directie PM noodzaak), het is weliswaar offtopic, maar ook behulpzaam naar de user toe, en dat moet ook kunnen (maar éénmaal is wel genoeg).Rataplan schreef op 11 april 2004 @ 19:51:
Dan zou ik deze ook naar 0 zetten, en deze is een twijfelgeval maar mag omwille van z'n positie in het subdraadje (waarmee z'n ontopic-mededeling eigenlijk offtopic is mbt de post waar hij op reageert) ook wel naar beneden; om Teckna maar even 100% gelijk te geven. Of...?
De tweede is wmb ook geen PM waard, ook al zou een eindscore van +1 zou imho beter zijn.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik weet niet of ik het hier kwijt kan, maar ik irriteer me eraan dat er altijd mensen zijn die in dit soort meuks dingen als '7-Zip roeleert' moeten gaan roepen. Het betreffende draadje gaat over PowerArchiver; houdt het daar dan ook bij en begin niet iedere keer weer te roepen dat 7-Zip zo goed is.

Ik moest het ff kwijt; het kan zijn dat ik een rare mening heb, maar ik vind het erg storend.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
De grap zit 'm imo in de diversiteit van verschillende maatregelen, die veel mensen over het hoofd zien. Zo is er de lossy recompressie van bijvoorbeeld jpg's. Naast proxy en gzip'te text levert dat een aanzienlijke snelheidswinst op.botoo schreef op 11 april 2004 @ 21:56:
Wanadoo biedt inbelabonnees 'internetversneller'
(...)
Verder staan er nog steeds wat +4's waarvan ik niet weet of die het wel waard zijn, dus als er iemand voorstellen heeft . . .
4 > 2: kan het zich niet voorstellen, gut
4 > 2: veel te abstract gesteld. Heeft wel gelijk, maar communiceert (vooral in de laatste zin) vooral verwarring
3 > 1 (hooguit): wegens beetje trollerig (in beide zinnen) en verder niet inhoudelijk, imo: het verschil tussen HW en SW-compressie is niet belangrijk (vgl. Winmodems, onboard video, en andere sjit die op de processorcapaciteit vertrouwt). De post waarop gereageerd wordt is wel degelijk interessant aangezien die het gebruik van het omgekeerde proces van het nieuwsje motiveert; deze reaktie gaat grosso modo aan voorbij.
4 > 2: "Plaatjes en filmpjes valt weinig winst te behalen, enige wat daar werkt is gewoon cachen..." - niet dus, de reaktie van Xenna is de enige eyeopener die ik in de hele draad ben tegengekomen.
Cross-reference: Moderatie is weer ver te zoeken.....
€ 0,02
Had van mij in een apart draadje gemogen, dit draadje is voor posts uit de afgelopen week die niet meer op een normale manier te modereren zijn en derhalve PowerModeratie behoeven. Ben er even enkelvoudig doorheen gefietst omdat je wmb gelijk hebt, alleen deze staat nu nog boven 0. Beter?pven schreef op 11 april 2004 @ 23:19:
meuk: PowerArchiver 2003 8.80.04
Ik weet niet of ik het hier kwijt kan, maar ik irriteer me eraan dat er altijd mensen zijn die in dit soort meuks dingen als '7-Zip roeleert' moeten gaan roepen. Het betreffende draadje gaat over PowerArchiver; houdt het daar dan ook bij en begin niet iedere keer weer te roepen dat 7-Zip zo goed is.
Ik moest het ff kwijt; het kan zijn dat ik een rare mening heb, maar ik vind het erg storend.
[ Voor 7% gewijzigd door Rataplan op 11-04-2004 23:40 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
* botoo volgt Rataplan
By your command
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀