ok pc specs
asus kv8 se
2x512 ddr apacer
amd 3200+ (64bit)
maxtor 160 sata ( 7200rpm )
msi fx 5900 xt
dus , ik heb men pc , steek hem in mekaar hij boot en vind men sata hd in bios + men andere ata schijf
toen ik win. er probeer op te zetten wilde hij die installen op men NIET sata schijf.
wat ik dus niet wilde ... ik abort het proces , kopel men oude pc ff terug aan om info te zoeken op het inet.
ik verander men sata kabeltje van plaats op moederbord ( zet het op raid aansluiting ) en probeer men pc te boote
probleem is dat hij nu compleet niets meer doet
<- dus hij blijft gewoon afstaan
heb reeds geprobeerd : ide schijf afgekoppelt ; contact maken zonder 'het knopje' ; sata kabeltje terug op de vorige plek
maar niets blijkt te werken
plz help me zo snel mogelijk , alvast bedankt
asus kv8 se
2x512 ddr apacer
amd 3200+ (64bit)
maxtor 160 sata ( 7200rpm )
msi fx 5900 xt
dus , ik heb men pc , steek hem in mekaar hij boot en vind men sata hd in bios + men andere ata schijf
toen ik win. er probeer op te zetten wilde hij die installen op men NIET sata schijf.
wat ik dus niet wilde ... ik abort het proces , kopel men oude pc ff terug aan om info te zoeken op het inet.
ik verander men sata kabeltje van plaats op moederbord ( zet het op raid aansluiting ) en probeer men pc te boote
probleem is dat hij nu compleet niets meer doet
heb reeds geprobeerd : ide schijf afgekoppelt ; contact maken zonder 'het knopje' ; sata kabeltje terug op de vorige plek
maar niets blijkt te werken
plz help me zo snel mogelijk , alvast bedankt
edit:
ledje van mobo brandt nog wel , maar sluit niet uit dat deze kapot is ?
ledje van mobo brandt nog wel , maar sluit niet uit dat deze kapot is ?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 01:13 ]