Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Af en toe onderbreek ik wel eens maar niet erg lang. Als ik dat wel doe rent hij weg namelijk, of moet hij echt op sterven na dood zijn?
Hmm, ik deed net de actieknop toen hij ineengedoken zat en toen kreeg ik ze wel geloof ik, alleen bij de haven laten ze me er nog steeds niet in...
Je moet wel naar die haven met de papieren en die truck heBreepee schreef op 11 april 2004 @ 00:25:
Hmm, ik deed net de actieknop toen hij ineengedoken zat en toen kreeg ik ze wel geloof ik, alleen bij de haven laten ze me er nog steeds niet in...
Ja, dat weet ik
Vanmorgen zag ik eindelijk die papieren vallen, alleen had ik veel politie op mijn dak, dus ging het niet door. Ik probeer het zo nog eens.
Het is inderdaad een beetje een lastige missie, en zodra je binnen wordt gelaten wordt het alleen maar moeilijker 
Heb bepaalde delen van deze missie ook vaak overnieuw moeten doen
Heb bepaalde delen van deze missie ook vaak overnieuw moeten doen
Ik heb nu eindelijk succesvol die papieren en de opdracht om weer terug te gaan naar de haven, alleen ze zeggen nog steeds dat ik niet toegelaten wordt. Als ik ook maar iest doe (er gewoon oprijden of schieten, is mijn identiteit ontdekt. What to do?
Volgens mij moet je eerst je truck leeg maken, en dan de haven binnenrijdenBreepee schreef op 11 april 2004 @ 21:19:
Ik heb nu eindelijk succesvol die papieren en de opdracht om weer terug te gaan naar de haven, alleen ze zeggen nog steeds dat ik niet toegelaten wordt. Als ik ook maar iest doe (er gewoon oprijden of schieten, is mijn identiteit ontdekt. What to do?
Page intentionally left blank.
Waar moet ik dan heen? Het pijltje wijst nml. gewoon naar de haven.
De kisten die achter in je truck staan moet je eerst ergens allemaal dumpen, of dit nu midden op straat is of bij een andere losplaats, dat maakt niet uit. Daarna kun je de haven in
Yo, danku! Op naar moonlighting
Zo, uitgespeeld..... Nou nou, poeh poeh.... Wat een spel, wat een spel....
Ben een beetje laat, maar beter laat dan nooit
Ik heb Mafia onlangs ook weer eens geinstalleerd en gespeeld. Het is en blijft een goede game ookal is ie alweer wat ouderBreepee schreef op 12 april 2004 @ 12:18:
Zo, uitgespeeld..... Nou nou, poeh poeh.... Wat een spel, wat een spel....
Prachtig spel
Pagina: 1