Omdat het Rabo internetbankieren plots niet meer werkt, ben ik mijn pc maar eens gaan bekijken. De windows update doet het in eens ook niet meer. Ik krijg de volgende foutmelding:
---------------------
Er is een fout opgetreden in Windows Update waardoor de gevraagde pagina niet kan worden weergegeven.
Selecteer een van de volgende pagina's voor informatie over Windows Update-services of stuur ons een reactie.
Windows Update-introductiepagina
Informatie over Windows Update
Ondersteuningsinformatie
U kunt ook on line ondersteuning krijgen als u problemen hebt met Windows Update.
Foutnummer naar Microsoft verzenden (0x800A1391)
--------------------------
Als ik mijn IE wil verwijderen/repareren krijg ik de volgende foutmelding: "Ongeldig INF bestand"
via google vind ik voor beide problemen helemaal niks. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb trouwens XP.
---------------------
Er is een fout opgetreden in Windows Update waardoor de gevraagde pagina niet kan worden weergegeven.
Selecteer een van de volgende pagina's voor informatie over Windows Update-services of stuur ons een reactie.
Windows Update-introductiepagina
Informatie over Windows Update
Ondersteuningsinformatie
U kunt ook on line ondersteuning krijgen als u problemen hebt met Windows Update.
Foutnummer naar Microsoft verzenden (0x800A1391)
--------------------------
Als ik mijn IE wil verwijderen/repareren krijg ik de volgende foutmelding: "Ongeldig INF bestand"
via google vind ik voor beide problemen helemaal niks. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb trouwens XP.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 23:36 ]