Beetje weinigzeggende titel maar het gaat om het volgende:
Ik denk dat tweakers.net beschouwd wordt en gezien wil worden als een serieuze ontmoetings c.q. discussieplaats voor mensen met een affiniteit met of interesse in computers/game consoles/electronica etc.
Echter vandaag brak lichtelijk mijn klomp door een groot aantal geplaatste threads die (met alle respect) het op FOK! nog niet zouden overleven. Het lijkt wel of er users zijn die zo ontzettend lui zijn, dat ze liever een slotje zien dan de search gebruiken. Het antwoord komt toch wel voor het slotje. Dit is overigens ook deel van het beleid. Zie ook hier.
Nee ik ben niet heilig.
Nee ik heb ook niet elke faq gelezen
Maar:
Ik probeer er voor te zorgen dat mijn posts een toegevoegde waarde hebben.
Mijn posts zijn zelden offtopic.
Ik ben zelden onbeleefd.
Boven alles ben ik ook maar een mens dus ik schoot een beetje uit vandaag.
En wel in dit topic.
Terecht werd ik er door een lief Adje Modje op gewezen dat dit niet in door de beugel kan.
Overigens schoot ik hier ook een beetje uit, waarvoor mijn oprechte excuses.
Dat de meningsverschillen niet uitzonderlijk groot zijn bleek wel uit het fijt dat beide topics bekroond zijn met een slotje.
Eerst toch de vraag beantwoorden en dan een slotje heeft denk ik een averechts effect, hoe lief dit dan ook is bedoeld. Mensen gaan uit gemak eerst posten dan Googlen. Ik ben persoonlijk van mening dat dit een veel beter antwoord is:
geciteerd uit een willekeurige thread
Ik denk dat tweakers.net beschouwd wordt en gezien wil worden als een serieuze ontmoetings c.q. discussieplaats voor mensen met een affiniteit met of interesse in computers/game consoles/electronica etc.
Echter vandaag brak lichtelijk mijn klomp door een groot aantal geplaatste threads die (met alle respect) het op FOK! nog niet zouden overleven. Het lijkt wel of er users zijn die zo ontzettend lui zijn, dat ze liever een slotje zien dan de search gebruiken. Het antwoord komt toch wel voor het slotje. Dit is overigens ook deel van het beleid. Zie ook hier.
Nee ik ben niet heilig.
Nee ik heb ook niet elke faq gelezen

Maar:
Ik probeer er voor te zorgen dat mijn posts een toegevoegde waarde hebben.
Mijn posts zijn zelden offtopic.
Ik ben zelden onbeleefd.
Boven alles ben ik ook maar een mens dus ik schoot een beetje uit vandaag.

En wel in dit topic.
Terecht werd ik er door een lief Adje Modje op gewezen dat dit niet in door de beugel kan.
Overigens schoot ik hier ook een beetje uit, waarvoor mijn oprechte excuses.
Dat de meningsverschillen niet uitzonderlijk groot zijn bleek wel uit het fijt dat beide topics bekroond zijn met een slotje.
Eerst toch de vraag beantwoorden en dan een slotje heeft denk ik een averechts effect, hoe lief dit dan ook is bedoeld. Mensen gaan uit gemak eerst posten dan Googlen. Ik ben persoonlijk van mening dat dit een veel beter antwoord is:
geciteerd uit een willekeurige thread
Graag jullie mening.elevator schreef op 10 april 2004 @ 15:59:
Aurelium -
Lees even het stappenplan door hoe een topic te openen, en dan met name het gedeelte over zoeken, en opnemen in je topicstart wat je zelf al gedaan hebt.
Verder - Norton download je niet van newsservers, maar koop je in de winkel
[ Voor 4% gewijzigd door TheBorg op 10-04-2004 22:28 ]