FireFox - neem het web in eigen hand
Verwijderd
Het lijkt niet ingame te kunnen, maar zo kan het.
In die thread staan wat programma's waarmee je meer bots (met nieuwe namen) toe kan voegen, maar als je de bestanden die in de startpost genoemd worden aanpast, zou je de huidige bots nieuwe namen moeten geven.
[edit]
In xplayersL1.upl staan geloof ik de namen van de 'oude' UT2003 bots. In xplayersL2.upl staan de namen van de bots/models die er in UT2004 bijgekomen zijn.
In die thread staan wat programma's waarmee je meer bots (met nieuwe namen) toe kan voegen, maar als je de bestanden die in de startpost genoemd worden aanpast, zou je de huidige bots nieuwe namen moeten geven.
[edit]
In xplayersL1.upl staan geloof ik de namen van de 'oude' UT2003 bots. In xplayersL2.upl staan de namen van de bots/models die er in UT2004 bijgekomen zijn.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 21:51 ]
Ik zou alleen oppassen met de UPL files aanpassen (maak een backup) want die worden gecontroleert door anti cheat programma's (Anti TCC en UTPure). Dus niet vreemd opkijken als je ineens van een server word gekicked (komt in je console te staan)
Bier, Whiskey en Metal!!
Nee want er staat ook in welke skin bij welk model hoort. Als je dus zelf brightskins maakt kan je kiezen, of het originele texturepack aanpassen (wordt gechecked) of een los pack maken en de UPL files aanpassen (wordt dus ook gechecked).Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 23:43:
Waarom dat? Ze worden toch alleen gebruikt voor offline gespeel?
Check maar eens je console als je op een server met AntiTCC komt dan zie je de checks.
Bier, Whiskey en Metal!!
Bedankt voor de info 
Wel bewerkelijk zeg, ten opzichte van UT GOTY...
...ik wilde eigenlijk alle bots die er rondrennen uit laten zien als een robot (of cybernetic) en iets met hun naam doen, zodat je ze direct kan herkennen als een BOT i.p.v. een menselijke tegenstander
(in geval van LAN game)
Wel bewerkelijk zeg, ten opzichte van UT GOTY...
...ik wilde eigenlijk alle bots die er rondrennen uit laten zien als een robot (of cybernetic) en iets met hun naam doen, zodat je ze direct kan herkennen als een BOT i.p.v. een menselijke tegenstander
FireFox - neem het web in eigen hand
Pagina: 1