Toon posts:

Pioneer Dvd Brander

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil deze brander gaan kopen, maar wil ook zeker weten of later de firmware te upgraden is naar dubble layer, zoals ik al eerder heb gelezen.
wie weet hier meer over?

Alvast bedankt

Het gaat om het Type

Pioneer DVR-107 DVD±R/RW IDE OEM Ivory

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 20:05 ]

Verwijderd

Nee, de brander die is laten zien was een aangepaste brander, firmware updaten zal niet mogelijk zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 20:04:
Nee, de brander die is laten zien was een aangepaste brander, firmware updaten zal niet mogelijk zijn
Dit ben ik niet helemaal met je eens. Ik heb een mailtje naar pioneer gestuurd aangezien ik dit ook van plan was en toen kreeg ik als andwoord dat dit idd (nog!) niet kon en dat de ao6 hardware modificated was. Maar zeiden ze, dat het waarschijnlijk wel mogelijk wordt in de toekomst. Als de mogelijkheid er in de toekomst toch komt zul je van Pioneer geen firmware krijgen aangezien ze dan minder dual layer branders zullen verkopen. (Dit zeiden ze overigens zelf)
Dus Pioneer heeft naar mijn mening mensen opgelicht door te zeggen dat hun ao6 naar dual layer kon. Boven de mail stond ook doodleuk dat ze op verdere mails niet meer zouden reageren. Beetje vreemd niet? Ik zal mijn emails met pioneer binnenkort wel even posten.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 19:27:
[...]

Dus Pioneer heeft naar mijn mening mensen opgelicht door te zeggen dat hun ao6 naar dual layer kon.
Kun je dit onderbouwen met wat links o.i.d.?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:17
dominator schreef op 14 april 2004 @ 19:57:
[...]

Kun je dit onderbouwen met wat links o.i.d.?
Naar zijn mening, hij concludeert dat zelf, denk niet dat zijn conclusie ergens op google te vinden is..

Jammer, ik zat ook naar deze brander te kijken maar hij kan dus geen dual layer?

Iemand ervaring met de Lite-On SOHW-812S ?

BTW: Moet deze niet in Opslagmedia & I/O Controllers ?

[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 14-04-2004 20:01 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.