Ik ben ten einde raad
Pas geleden heb ik in mijn andere pc een ander mobo + proc gedaan
Ik heb de bios gereset
XP pro geinstalleerd..
alles draaide perfect (dus mobo en proc is het niet)
2 weken later was een vriend UT aan het spelen en opeens zomaar een reboot..
Iedere keer als ik mijn pc op wilde starten hing hij bij het loading scherm van windows.. Veilige modus start zo op
Format C: gedaan.. XP pro erop.. wil niet installeren (halverwege isntall zwart scherm met linksboven knipperend streepje of hij hangt weer bij het loadingcherm van windows)..
(2 verschillende OFFICIELE xp cd's geprobeert)
weer Format C: gedaan.. windows 2000 erop.. zelfde probleem als bij windows xp..
heel mijn pc gestript op 1 reep ram mobo proc HD na.. proberen xp te installen .. zelfde probleem.. dus spullen er terug in
bios gereset.. probleem blijft..
Windows 98 proberen te installen.. hangt bij opstartscherm.. veilige modus doet het wel..
Ik heb hem zelfs met een windows 98 bootfloppy opgestart en via dos geformateerd..
Ik heb in de search gekeken en vond 2 mensen met een soortgelijk probleem.. het was echter niet hetzelfde en er was geen oplossing op.. dus ten einde raad wend ik mij tot jullie kennis..
Ik heb:
ECS K7S5A met een AMD 1600+ proc
Diamond Viper770 TNT2 32MB vid
2x 128MB SDRAM
2x DVD 48X CDROM Maxtor 20GB HD
350Watt merkloze voeding TT koeler op proc
Pas geleden heb ik in mijn andere pc een ander mobo + proc gedaan
Ik heb de bios gereset
XP pro geinstalleerd..
alles draaide perfect (dus mobo en proc is het niet)
2 weken later was een vriend UT aan het spelen en opeens zomaar een reboot..
Iedere keer als ik mijn pc op wilde starten hing hij bij het loading scherm van windows.. Veilige modus start zo op
Format C: gedaan.. XP pro erop.. wil niet installeren (halverwege isntall zwart scherm met linksboven knipperend streepje of hij hangt weer bij het loadingcherm van windows)..
(2 verschillende OFFICIELE xp cd's geprobeert)
weer Format C: gedaan.. windows 2000 erop.. zelfde probleem als bij windows xp..
heel mijn pc gestript op 1 reep ram mobo proc HD na.. proberen xp te installen .. zelfde probleem.. dus spullen er terug in
bios gereset.. probleem blijft..
Windows 98 proberen te installen.. hangt bij opstartscherm.. veilige modus doet het wel..
Ik heb hem zelfs met een windows 98 bootfloppy opgestart en via dos geformateerd..
Ik heb in de search gekeken en vond 2 mensen met een soortgelijk probleem.. het was echter niet hetzelfde en er was geen oplossing op.. dus ten einde raad wend ik mij tot jullie kennis..
Ik heb:
ECS K7S5A met een AMD 1600+ proc
Diamond Viper770 TNT2 32MB vid
2x 128MB SDRAM
2x DVD 48X CDROM Maxtor 20GB HD
350Watt merkloze voeding TT koeler op proc