Toon posts:

[cod]MP springt naar desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Sinds gister heb ik een heeel raar probleem waar ik echt niet uit kan komen.
Ik zou gaan (online)gamen met een paar vrienden. voor die tijd dacht ik
''kom laat ik eens kijken hoever ik mijn geheugen kan overklokken'' dat had ik geprobeerd, op een gegeven moment deed mn computer niet veel meer.. .., omdat we snel daarna zouden gaan gamen heb ik mn bios gereset, ff instellen en gamen maar, dacht ik.... ..

Nu het probleem:

Vanaf dat moment deed de multiplayer van Call of Duty het niet meer,
Farcry starte al helemaal niet meer op.

Het rare is dat spellen zoals UT2004, Battlefield Vietnam het wel gewoon doen.

Bij call of Duty doet de singleplayer het wel.. (dat vind ik ook heel raar)
Ook kom ik wel de multyplayer in echter als ik op ''JOIN A GAME'' klik knalt hij er direct uit naar de desktop.

Bij Farcry is het enige wat wordt aangegeven in een klein venstertje en in nog geen tiende van een sec. : '' exception intercepted retrieving info ''

Wat ik heb geprobeerd (COD):
- (Ja ik heb een gekochte versie van COD, dat is het probleem niet)!
- Het ligt niet aan de refreshrate, ik gebruik een refreshlock die het goed doet.
- Ik heb verschillende drivers geprobeert , en de oude eerst volledig verwijderd.
- Ik heb het spel tot twee maal toe opnieuw geinstalleerd, voor de 2e maal heb ik het register COD-vrij gemaakt.
- in de bios staat Fastwrite uit. / AGP:8x
- Ik heb alle nodige paches geinstalleerd in de juiste volgorde.

Ik hoop dat iemand een idee heeft van wat het probleem kan zijn, (misschien een open gl probleem)? maar dan zou je lijkt me ook niet in de singleplayer moeten kunnen komen. Of zou het toch iets te maken hebben met de cmos-reset???

:? :? :? :? :? :? hellup

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08-2025

Burp

Verwijderd

Dit gaan we eens even uitzoeken :/

Dit topic is gesloten.