Toon posts:

Philps Kala 300 handset. Kan deze uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Philips Kala Vox kopen met 4 handsets. Heb nu een Siemens 3000 comfort. Deze kan je echt uitzetten (net als een GSM).
Kan dat met Kala 300 handset ook?

Kan het niet vinden in de handleiding: http://www.p4c.philips.com/files/t/tu3321/tu3321_dfu_nld.pdf

Zegt niks, want dat stond die in Siemens ook niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 18:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heef niemand zo'n apparaat!!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ik heb bij google ff op plaatjes gezocht, er zijn wel wat vage foto's en daarop zie ik wel een sort of uitknopje, maar heeft niemand hier zo'n telefoon??

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Korakal

Up up up!

Nee, deze kan niet uit. Is trouwens zowat bij iedere Philips DECT handset.

De enige mogelijkheid is dus de batterijen er uit, maar dat schiet ook niet zo op :P

Verwijderd

Topicstarter
Jammer. Ik vind dat toch wel prettig. Bedankt in ieder geval.
TOPIC closed

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-05 11:23

The PyroPath

Go Tweak your ass off

al eens geprobeert de OK knop ingedrukt te houden of een andere knop, probeer desnoods allemaal. staat oook niet in het boekje voor onze philips phone maar t werkt wel, overigens gaat de telefoon voor mensen die dan naar je nummer bellen nog wel gewoon over, maar jij merkt er niets meer van want de handset staat uit.

[ Voor 9% gewijzigd door The PyroPath op 11-04-2004 14:30 ]

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Wij hebben zo goed als de zelfde set de kala 300, maar je kan ze niet uitzetten.

Verwijderd

Topicstarter
The_PyroPath schreef op 11 april 2004 @ 14:29:
al eens geprobeert de OK knop ingedrukt te houden of een andere knop, probeer desnoods allemaal. staat oook niet in het boekje voor onze philips phone maar t werkt wel, overigens gaat de telefoon voor mensen die dan naar je nummer bellen nog wel gewoon over, maar jij merkt er niets meer van want de handset staat uit.
Wel model Philips heb jij dan en welk knopje gebruik je bij deze precies?
Pagina: 1