Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BT GPS] Muis wordt niet herkend in TomTom3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier nu TomTom3 met de bluetooth GPS-muis op een Fujitsi-Siemens PocketLOOX (volgens tomtom3.nl werkt het op deze serie, dus dat is het probleem niet ;))

Het probleem zit em in dat de com-poort van de GPS-muis (com8 (of com5 wat ik soms lees)) niet herkenbaar is in TomTom3. Ik krijg alleen überhaupt de mogelijkheid niet om deze porten te kiezen.. Soms vliegt mn DUN erdoorheen, maar ja, wat moet ik daar nou weer mee met die GPS :Y)

Software is geheel correct geïnstalled, groups.google.nl en de search zijn al uitgeplozen.. Iemand een idee hoe dit te fixen is?

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Werkt ze met andere gps-software?

Verwijderd

Even een bijkomend vraagje over tomtom (dan hoef ik niet helemaal een topic te openen): Kan ik de software ook gebruiken zonder GPS? Dus dat ik gewoon en grote digitale kaart va europa heb! Tenzij je in de Sahara zit, kan je altijd zelf wel zien waar je zit (geen GPS nodig). Maar de route-functie is erg netjes!

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op 10 april 2004 @ 18:41:
Werkt ze met andere gps-software?
Nog niet getest, maar hij moet toch gewoon in TomTom3 überhaupt zichtbaar zijn?
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 19:13:
Even een bijkomend vraagje over tomtom (dan hoef ik niet helemaal een topic te openen): Kan ik de software ook gebruiken zonder GPS? Dus dat ik gewoon en grote digitale kaart va europa heb! Tenzij je in de Sahara zit, kan je altijd zelf wel zien waar je zit (geen GPS nodig). Maar de route-functie is erg netjes!
Dat kan ja :) Dan kun je gewoon de route laten bepalen en zo naar je bestemming navigeren :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Heb je al een nieuwe pairing aangemaakt en de oude eerst verwijderd?
Anders zou je 2 dingen doen:
1) contact opnemen met TomTom (www.tomtom.nl)
2) kijken op het Pocket-PC forum, (www.pocketpc-club.nl/forum).

Dit is niet om het af te schuiven, maar ik denk dat je op genoemde sites de echte deskundigen zal treffen, aangezien dit meer een PC forum is. ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 10 april 2004 @ 20:06:
Heb je al een nieuwe pairing aangemaakt en de oude eerst verwijderd?
Anders zou je 2 dingen doen:
1) contact opnemen met TomTom (www.tomtom.nl)
2) kijken op het Pocket-PC forum, (www.pocketpc-club.nl/forum).

Dit is niet om het af te schuiven, maar ik denk dat je op genoemde sites de echte deskundigen zal treffen, aangezien dit meer een PC forum is. ;)
Pairing kwam uberhaupt niet tot stand, dus dat is het niet :)

TomTom bel ik dinsdag wel, dus tot dan even rondneuzen op dat ppc forum :)

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
ben je zeker dat je eerst dat vinkje in het gps programma hebt afgevinkt? Anders kun je inderdaad niet aan die instellingen, dan zijn ze lichtgrijs en niet selecteerbaar.
Je BT gps-muis moet trouwens aangesloten zijn op com6. :)
Pagina: 1