Toon posts:

[php] Hulp nodig bij script

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat julie mij kunnen helpen, ik heb een script van iemand gekregen dat ik wil gebruiken.. standaart word de tid (tournament id) bepaald door degelen die ingelogd is maar dat wil gewoon dmv getid dus admin.php?id=, nu heb ik wel een beginetje, maar zo goed ben ik ook weer niet in php dus ik hoop dat julie me verder kunne helpe.
Wie is zo liev om dit werken te krijgen? _/-\o_ alle login troep die erin staat dus gewoon negeren/verwijderen want dit moet niet gebruikt worden!
hier is de code, ik hoop dat jule me kunne helpen want het moet voor vanaaf af :/
Dit deel van het script moet de scores etc van de wedstrijden van het tournament toevoegen/wijzig..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 18:17 ]

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-05 17:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Wat heb je zelf al geprobeerd om te wijzigen en welke foutmeldingen ben je zelf tegen gekomen? :)
Eerste idee wat heb ik heb uit je startpost is om gewoon je SQL Statement aan te passen.

Of verwacht je dat iemand hier zo aardig is om voor niets een compleet script voor je aan te passen?

[ Voor 54% gewijzigd door gorgi_19 op 10-04-2004 18:32 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Wie is zo liev om dit werken te krijgen?
Ik ben zo liev om je even op de policy van P&W te wijzen. Of zoek voor de grap eens op het woordje scriptrequest in P&W.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Dit topic is gesloten.