[winxp] synchronisatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 10:52
Ik heb hier een laptop en die wil blijven connecten met een map op een pc die niet meer bestaat. Ik heb de files die die dan ook wil proberen te synchroniseren te verwijderen uit de offline files "folder" alleen bij vier van die files kan dat dus niet omdat die zegt dat ze in gebruik zijn. Nu krijg ik dus elke keer een synchronisatie error bij het opstarten en/of afsluiten. En er komt natuurlijk de hele tijd zo'n icoontje in de sytray dat ik offline aan het werk ben. hoe zijn die files toch te verwijderen?

OK het is gelukt, het schijnt dat je onder folder options op het tabblad offline files eerst op crtl-shift moet drukken en dan pas delete files moet kiezen. Op die manier wordt de offline files database cache vernieuwd.

[ Voor 20% gewijzigd door paragon op 10-04-2004 18:23 ]

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 10:52
Ok het synchronistatie probleem is dus opgelost alleen krijg ik nog wel steeds een irritant "working offline" icoontje in de systray omdat de laptop waarschijnlijk een netwerk share op een computer blijft zien alleen bestaat die share dus niet meer. Ik kan het nergens verwijderen. 8)7