Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Palm OS 5.0 te upgraden naar 5.2.1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
'lo,

Kan ik een Palm waar OS 5 op staat upgraden naar 5.2.1?

Kan er niet echt iets over vinden online...

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nee. Kan niet. Waarom zou je het trouwens willen? Heb je een Tungsten|T? Welke voordelen denk je dat PalmOS 5.2.1 heeft tov 5.0? Je kunt grafitti anywhere of newpen gebruiken om op het scherm te schrijven, en Jot is uiteraard ook nog verkrijgbaar. Dat is wat mij betreft het grootste verschil wat je als gebruiker merkt.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Sony Clie TJ-25

Ik had begrepen dat er wat bugfixes zijn in 5.2.1

Jot? Wat is dat???

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zolang jij geen bugs tegenkomt valt er niks te fixen, niet? :* De TJ25 heeft geen upgrade naar 5.2.1 nodig, je wint er niks mee.

Jot is wat Palm grafitti 2 noemt, het input mechanisme van Palm OS 5.2.1 (lang verhaal met patent infringement)

Alors.

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Qua hardware zou het wel kunnen, helaas brengt geen van de hardware leveranciers geen update uit. Ze hebben liever dat je een nieuwe device koopt!

Een update die mij wel handig lijkt is de toevoeging van een paar extra velden aan de agenda (lokatie veld) en adresboek (verjaardag van persoon).

Verder zou ik ook niet over hoeven naar 5.2.1.
Wacht liever nog even op 6! :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sony TJ25 draait standaard OS 5.2.1

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kijk, da's ook een goed argument uiteraard :D

Maar voor de NX70v of Tungsten bezitters onder ons gelden de argumenten uiteraard wel. :D

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Stereotomy schreef op 10 april 2004 @ 20:51:
Zolang jij geen bugs tegenkomt valt er niks te fixen, niet? :* De TJ25 heeft geen upgrade naar 5.2.1 nodig, je wint er niks mee.
Als je nog geen TJ25 hebt is het lastig een bug tegen te komen, niet? :*

En dan nog een reactie op een paar berichten terug: Palm OS 6? Is dat er al bijna dan? Of is het meer een wens van je?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2004 10:57 ]

Pagina: 1