Toon posts:

[98] Muis via ISA kaart niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo
ik heb een probleem. Ik heb namelijk een comuter met windows 98 maar de muis word niet herkent. Er zit een oude isa kaart in met 2 com poorten een kleine en een brede ik heb de muis in de kleine maar hij doet nix. In de apparatbeheer geeft ie geen fouten. En staan de com poorten gewoon erin. Wie kan mij helpen wat ik moet doen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zijn je compoorten wel actief?

dit kun je testen dmv debug.
D40:00 en dan geeft hij aan welke poorten actief zijn.

Wat je ook even kunt testen is in dos booten en dan een de muisdriver laden en dan kijken of hij het doet (vaak zit er een muis test proggie bij de driver, anders pak je even de norton commander ofzo).

Dan kun je iig het hardwarematige uitsluiten.

Verwijderd

Topicstarter
men compoorten geven in ieder geval geen fouten maar ik snap dat debugen niet helemaal

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Debug zal aangeven welke poorten werken in een tabelletje. Waardoor je kunt zien welke actief zijn

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Titel edit: win 98 geen muis >[98] Muis via ISA kaart niet herkend

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
en hoe roep ik debug aan :$

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Start > Uitvoeren > DEBUG

of

Start > Uitvoeren > COMMAND > DEBUG

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
laat windows 98 eens opnieuw de hardware detecteren (via config scherm dan 'nieuwe hardware'

seriele muizen/compoorten waren niet altijd plug&play namelijk

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1