Welke breedbeeld TV is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik ga binnenkort een breedbeeld TV kopen.
Ik heb rondgekeken en kom op 1 van de volgende modellen uit.
Weet er iemand of er 1 tussen zit die beduidend beter is ?

Elk advies is welkom

De modellen zijn:
JVC AV-32X35S
JVC AV-32H4
Philips 32PW8608
Sony KV32FX68B
Sony KV32FX66

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:27
Kun je de keuze niet tot drie beperken?

Even en paar links invoegen met de specs van iedere tv lijkt mij ook geen overbodige luxe. zullen best mensen verstand van tv's hebben, maar of ze alles voor je gaan uitzoeken weet ik zo net nog niet.

mcb1

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik had al het een en ander opgezocht, maar kan niet precies uitvinden wat beter is.

JVC AV-32x35s

de Philips

De Sony FX68B

Verwijderd

Kijk eens in dit topic zou ik zeggen:

Breedbeeld TV's, advies?

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-08 21:55
Ik heb een aantal jaren geleden een Philips gekocht. Ik had de keuze tussen een 82cm Philips en Sony. Ik ben bepaald geen fan van Sony en de Philips was goedkoper maar achteraf spijt als haren op mijn hoofd dat ik de Sony niet gekocht heb. Ook de oude Sony TV van een vriend van mij geeft na jaren echt nog prachtig beeld (nou slijt er ook niets aan een beeldbuis, maar toch).

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BUF Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• mallept
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 19:49
Ik persoonlijk zou voor de philips gaan. Ik werk zelf in een winkel en het komt er steeds op neer dat Philips gewoon het mooiste beeld geeft.

JVC geeft ook een mooi beeld maar Philips is gewoon scherper en zeker met Cristal clearII en active controle

Een TV kiezen blijft wel een persoonlijke smaak natuurlijk

Succes ermee

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52

Vos

AFCA

Qua klachten zie ik JVC relatief het vaakst terug, daarna Philips en dan Sony. Verder durf k geen uitspraak te doen over welke beter is, is erg persoons gebonden...

Verwijderd

philips = niet doen
JVC = te doen
sony = goed

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 18:13:
philips = niet doen
JVC = te doen
sony = goed
Ja joh, lekker onderbouwt.

Tv's zijn enorm persoonlijk, ga gewoon eens in een goede winkel kijken welk beeld je het prettigst vind.

Hou er wel rekening mee dat de 32pw8608 en de meeste phillips tv's niet goed de ondertitels weergeven wanneer ze het beeld automatisch aanpassen.

Sony is op zich prima, de kleuren zijn net even stukje feller. Jvc is ook prima maar over algemeen zachter beeld, minder hard. Philips is wat neutraler.

Als je toch voor JVC gaat kijk dan even naar de AV32X4 ( http://www.jvc.nl/product.php?id=AV-32X4SU&catid=93 ) ipv de AV32X35, das het nieuwe model namelijk.

De 8608 is er trouwens ook al opgevolgd door de 8609 (alleen de 32" nog), kijk daar ook eens naar. Deze is tot Mei exclusief bij Megapool, alleen die zijn kapot. Gelukkig werk ik bij franchiser in Stadskanaal. Veel verschil zit er imo niet in.

De KV32FX68 is ook al redelijk oud model, de 66 helemaal, vandaar dat ie relatief goedkoop is tegenwoordig. Maar kan best dat daar binnenkort ook nieuw model voor komt.

Trouwens, heb je ook Panasonic overwogen, deze vind ik persoonlijk het erg goed doen, zoek alleen naar de TX32PS10 ipv de PS11 de PS10 heeft namelijk nog de Level 2.5 teletext module, de nieuw PS11 heeft dan niet meer.

En nogmaals TV's zijn heel persoonlijk, ga gewoon eens kijken en kijk kritisch naar wat jezelf wilt en mooi vind.

Anders stuur ff mailtje als je nog vragen hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door RawPeanut op 10-04-2004 18:36 ]

Canon Digital Ixus V3

• Abbadon
  • Laatst online: 09:33
Dit lijkt me er idd een mooi topic voor: Breedbeeld TV's, advies? :)

En verder is het o.a. een kwestie van ff kijken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.