Toon posts:

[Nieuwe technics sldz1200] Preorderen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OKdan, het is zo ver, bij o.a. Correct in Rotterdam kun je de nieuwe technics sl-dz1200 met bijbehorend mengpaneel pre-orderen.

SL-DZ1200 : Klik

SL-MZ1200 : Klik

Wat is wijsheid, nu pre-orderen, dan wel niet bij Correct of ergens anders, en zeker zijn van deze prijs. Niet pre-orderen en wachten tot zo (mocht dat ooit gebeuren) off the shelf beschikbaar zijn.

Ik heb al mijn vorige spullen waaronder 2 sl-1200's de deur uit gedaan in afwachting van deze speleren, dus ik wa wel van plan ze an te schaffen. De prijs van vinyl is me gewoon te hoog geworden, heb er ook geen plaats en tijd meer voor. Allemaal heel jammer, maar als ik dan toch wil blijven draaien, en dat wil ik, dan maar zo.

Disclaimer >:) : Reacties als "Ach nep dj draai toch met Platenspelers" zit ik echt niet op te wachten, mensen die zo denken zijn of geen dj of kortzichtig ;) NOFI.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 16:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Normaal zijn er toch altijd wel tweakers genoeg met een uitgesproken mening over zo ongeveer alles :P

lees: Schop

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 16:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
de prijs van vinyl te hoog geworden?
waar dacht je dan dat de muziek vandaan moest komen die je met die cd spelers gaat draaien?

en wat is wijsheid.. tja dat pre-orderen ligt er maar net aan hoe graag je ze wil hebben..

overigens hebben deze spelers zich nog niet bewezen, eerst maar eens zien hoe ze presteren t.o.v. de huidige 'standaard' in cdj speler land, de Pioneer cdj-1000.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33
ik zou gewoon even wijs de reviews afwachten.

als dat barrel een rampenbak blijkt te zijn zit je mooi met 2 spelers van 1200 euro p/s. kan je alsnog voor cdj1000's gaan.