[PC] C&C Yuri's Revenge nog ergens te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 10:26
Wordt Command & Conquer Yuri's Revenge nog ergens te koop aangeboden? Heb er een tijd maar gezocht maar kan hem niet meer vinden. De frs had hem voor 3 euro maar daar is hij uitverkocht en onbekend of hij ooit nog komt.

Ik kan hem enkel vinden in het combat pack waarin ook bijna alle andere c&c titels zitten. Die heb ik echter al en om dan 30 euro voor alleen yuri neer te leggen is wat overdreven.

Ik heb al gezocht op internet (google, vergelijk.nl, elcheapo.nl, frs, bartsmit) maar daar kom ik dus alleen dat combat pack tegen. Iemand hem wellicht nog ergens zien liggen in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:11
Ik d8 dat ik em laatst nog bij de Dynatbyte heb gezien. Dit was in Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

ik kan hem idd ook nog alleen maar vinden in combo packs.

Waar woon je ergens? Anders mag je de mijne wel hebben en koop ik de pack.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Dynabyte kan ik volgende week langs gaan.

Pic_art: rotterdam. Jij wilt nog wel het hele pack?

[ Voor 51% gewijzigd door jaspov op 10-04-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Helaas de Dynabyte in Rdam is op en daar is ie al uit het systeem. Volgens de verkoper dus in geen enkel filiaal meer te krijgen. V&D ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek zelf nog RA2 en RA2YR. Is de normale nog te koop ;(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Die met de GDI en NOD?

Volgensmij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Je kan natuurlijk ook even de fabrikant aanschrijven en vragen of ze nog deze spellen hebben liggen.

Adres:

Electronic Arts Benelux
T.a.v. Customer Support
Postbus 75756
1118 ZX Schiphol-Triport
Nederland
--------------------------------------------

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 13 april 2004 @ 22:19:
Die met de GDI en NOD?

Volgensmij niet.
Nee, Allied/Soviet bedoelen we :) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ooh die. Nee die wordt volgensmij niet meer verkocht.... Jammergenoeg.

Heb hem ooit eens gehad. Maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
www.elcheapo.nl

en ff gezocht: red alert 2, ook paar hits voor YR:

http://elcheapo.nl/sr.fpl?bfid=108192250824908

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is overal nog verkrijgbaar in Enschede hoor :P

Los en ook de pack :)

Hebben jullie misschien ook een free record shop? Die hebben hem in ieder geval nog. En zo niet kunnen ze hem ook bestellen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 11:06:
Is overal nog verkrijgbaar in Enschede hoor :P

Los en ook de pack :)

Hebben jullie misschien ook een free record shop? Die hebben hem in ieder geval nog. En zo niet kunnen ze hem ook bestellen ;)
Ga strax maar even langs :)

Wat ik me nu afvraag hè. Is er ooit een topic over RA2 en YR geweest? Zo niet, dan maak ik er alsnog 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de Combat Pack gekocht, En wil nu RA2 over internet doen. Dus ik probeer v.1.006 te downloaden. Dat lukt goed, maar het installeren niet hij zegt deze fout:
Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.
Iemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

heb je de autoinstall gedaan of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 14 april 2004 @ 17:31:
heb je de autoinstall gedaan of wat?
Yup heb ik gedaan. Gewoon na de cd erin te hebben gedaan vervolgens via de autorun geinstalled :) Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

ik bedoel. Als je online komt zegtie dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Zeg je dan ok en download je hem via iets anders of installeer je hem via de UI van RA zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
No cd patch toegepast? Dan krijg je ook zoiets. Ik heb de losse patch, die staat volgens mij nog steeds op westwood.com. Ook dan krijg je na eerste keer draaien toch nog iets van dat een update is, maar dan gaat het wel goed.

Volgens mij is er geen ra2 topic.

KnoWL3Dge: wat is er te krijgen? ra2 en of yuri? Ik ben hier bij twee FR shops geweest. Bij beiden op en niet te bestellen. Online bij de FRS staat hij ook nog voor 2.99 maar niet leverbaar. al voor gemaild en volledig onbekend of ie ooit nog komt.

elcheapo had ik ook gegeven. die geeft de FRS en een shop waar yuri los duurder is dan het combat pack.

[ Voor 10% gewijzigd door jaspov op 14-04-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pic_Art schreef op 14 april 2004 @ 18:18:
ik bedoel. Als je online komt zegtie dat er een nieuwe versie beschikbaar is. Zeg je dan ok en download je hem via iets anders of installeer je hem via de UI van RA zelf?
Heb dat gedaan idd. Mar nog steeds probleem :/

Nu heb ik weer een leuke gedoe.

Heb het spel gekocht, en zit in de combat pack. in die pack zitten 5 games:

• C&C Tiberian Sun
• C&C Tiberian Sun Firestorm
• C&C Red Alert 2
• C&C Red Alert 2 Yuri's Revenge
• C&C Renegade

Nu wil ik een game starten of een campaign spelen en dan als ik mijn Construction Yard heb gedeployed wordt opeens alles vernietigd :/ :? Dan krijg je tezien "Mission Failed" :r

Weet iemand hier raad mee? Wordt er schijtziek van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

dat was een welbekend probleem jah, tenminste heb er wel over gelezen maar dan vcoral in de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 16:53

hayate666

zwaardfetisjist

Je krijgt zoiets als het programma detecteert dat er na de install nog iets aan het register is veranderd. De enige optie is dan reinstallen. (het spel, niet windows :P)

[ Voor 10% gewijzigd door hayate666 op 14-04-2004 20:21 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee wat de telefoonnummer is van EA NEderland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hayate666 schreef op 14 april 2004 @ 20:21:
Je krijgt zoiets als het programma detecteert dat er na de install nog iets aan het register is veranderd. De enige optie is dan reinstallen. (het spel, niet windows :P)
Heb ik gedaan. Maar mocht niet baten. een maatje zei dat het kan liggen aan de CD Key. Als die is gebruikt dan doet ie dat stomme gedoe :/ Heb hem niets voor niets gekocht voor 30€. FF zoeken naar de telefoon nr van EA NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 18:55:
[...]

Heb dat gedaan idd. Mar nog steeds probleem :/

Nu heb ik weer een leuke gedoe.

Heb het spel gekocht, en zit in de combat pack. in die pack zitten 5 games:

• C&C Tiberian Sun
• C&C Tiberian Sun Firestorm
• C&C Red Alert 2
• C&C Red Alert 2 Yuri's Revenge
• C&C Renegade

Nu wil ik een game starten of een campaign spelen en dan als ik mijn Construction Yard heb gedeployed wordt opeens alles vernietigd :/ :? Dan krijg je tezien "Mission Failed" :r

Weet iemand hier raad mee? Wordt er schijtziek van :r
naar mijn weten gebeurde dat als je een (nocd?) crack gebruikt had...

ik zou zeggen search ff op got.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

je hebt zeker ra2 hiervor aleens installed gehad maar dan ilegaal ofzo? Vaak moet je dan toch echt windows opnieuw installeren als reinstall van het spel iet werkt. Wat ik nooit heb geprobeerd maar wel een optie is is een alles van ra2 uninstallen en in het regiter zoeken naar dingen van westwood of ra2 en dat allemaal deleten, wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
nou dat met dat ontploffen heb ik toendertijd ook op een LAN party gehad, toen begonnen me een game met 5 mensen geloof ik, en allemaal zelfde key, was niet echt legaal ofzo verkregen :), maar eht lag aan de key die gebruikt werd, als ie er 2 vind met dezelfde dan knalt ie em er gewoon uit, bij mij thuis ook gehad, en ook met andere key geinstalleerd, en probleem was weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapelite schreef op 15 april 2004 @ 11:48:
je hebt zeker ra2 hiervor aleens installed gehad maar dan ilegaal ofzo? Vaak moet je dan toch echt windows opnieuw installeren als reinstall van het spel iet werkt. Wat ik nooit heb geprobeerd maar wel een optie is is een alles van ra2 uninstallen en in het regiter zoeken naar dingen van westwood of ra2 en dat allemaal deleten, wie weet :)
Niets illegaals gehad. Ik heb alles origineel :/

Maar toch doet ie dat ! Ook na een herinstal van de PC :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

el1zer schreef op 15 april 2004 @ 11:48:
nou dat met dat ontploffen heb ik toendertijd ook op een LAN party gehad, toen begonnen me een game met 5 mensen geloof ik, en allemaal zelfde key, was niet echt legaal ofzo verkregen :), maar eht lag aan de key die gebruikt werd, als ie er 2 vind met dezelfde dan knalt ie em er gewoon uit, bij mij thuis ook gehad, en ook met andere key geinstalleerd, en probleem was weg!
Ik heb het spel gewoon gekocht in de winkels.. (gisteren) Helemaal verpakt en geseald. Ik ga EA bellen... Jullie horen me nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net EA gebeld.

Wat blijkt is dat Red Alert 2 VOOR WindowsXP uitkwam. Er is een patch uitgebracht voor het kunnen laten runnen onder WinXP. Ik krijg strax een mailtje met de link van de patch.

Ik zal jullie (gebruikers van RA2) de link strax hier posten :)

Jullie horen nog van me! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 12:01:
Heb net EA gebeld.

Wat blijkt is dat Red Alert 2 VOOR WindowsXP uitkwam. Er is een patch uitgebracht voor het kunnen laten runnen onder WinXP. Ik krijg strax een mailtje met de link van de patch.

Ik zal jullie (gebruikers van RA2) de link strax hier posten :)

Jullie horen nog van me! :*)
Hm er was inderdaad een patch voor red alert 1. want die werkte niet onder xp, maar ra2 hoort meteen zonder problemen te werken en daar is geen patch voor ontwikkeld aangezien ik alles heb gevolgd van wat uitgebracht is enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
voor RA2 is alleen een patch 1.006. Als je dan gaat spelen haalt ie automatisch nog iets op en meer is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb nooit problemen gehad met RA2 en winXP. hoewel ik wel een aantal keren het probleem ook gehad heb. zit je daar lekker online te ownen. power, barracks, refinery en dan inneens boem :'(. ik uninstall ra2 en alles me de naam westwood ( gezien er toen nog weinig Ea in C&C zat.) en dan install ik het weer. patch erop. en klaar. hopen dat je het aan de praat krijg speel graag een potje tegen je ^^. (*installt ra2 en yr snel*)

maar dit topic is voor mensen die yuri's revenge weten te vinden voor de topicstarter. en si tot mijn weten geen grote ra2 en yr topic geweest. zoek er even naar zou ik zeggen of maak een nieuwe :). wel weet ik dat er vorigjaar een tournament was van RA2, heb er zelf ook aan mee gedaan alleen de organisatie die zoog. kijk de laatste pagina's maar door op het gescheld :). misschien wel leuk dit nog eens te doen alleen dan beter geregeld.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Die exploderende gebouwen na 30 sec is een ingebouwde beveiliging. Zou alleen voor moeten komen met gekopieerde cds. Ik heb zelf het origineel en draai een no cd patch. Die lost ook gelijk dat probleem op. Kan hem wel naar je mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspov schreef op 18 april 2004 @ 13:55:
Die exploderende gebouwen na 30 sec is een ingebouwde beveiliging. Zou alleen voor moeten komen met gekopieerde cds. Ik heb zelf het origineel en draai een no cd patch. Die lost ook gelijk dat probleem op. Kan hem wel naar je mailen.
Als je dat wilt doen, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
mailadres?
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 03:05:
[...]

Als je dat wilt doen, graag :)
Pagina: 1