Geachte mensen,
Ik ben bezig met een hele simpele Contact Pagina. Je vult je gegevens in (Naam, e-mail, onderwerp, message) en de mail word wel vestuurd.
Alleen wanneer ik deze dan binnen krijg staat er bij afzender "<root@www.mdt.tech.nhl.nl>" dat staat niet zo mooi en om te replyen is het ook niet echt handig. Dus wil ik in mijn headers de From waarde instellen.
Heb al veel gezocht op het net en dit werkt in iedergeval
De bovenste is geen probleem, maar jah dan weet ik nog niet wie mij precies gemaild heeft.
Weet iemand wat hier het probleem is?
Al vast bedankt, Jasper
Ik ben bezig met een hele simpele Contact Pagina. Je vult je gegevens in (Naam, e-mail, onderwerp, message) en de mail word wel vestuurd.
Alleen wanneer ik deze dan binnen krijg staat er bij afzender "<root@www.mdt.tech.nhl.nl>" dat staat niet zo mooi en om te replyen is het ook niet echt handig. Dus wil ik in mijn headers de From waarde instellen.
Heb al veel gezocht op het net en dit werkt in iedergeval
Maar nu moet naam dus worden veranderd in $fromName en het e-mail adres in $fromMail. Deze krijgt hij keurig mee van de standaard html form. dus mij lijkt logisch om het gewoon te vervangen, als volgt dus:$headers = "MIME-Version: 1.0\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
$headers .= "From: Naampje <a@b.nl>\r\n";
mail($toMail, $subject, $message, $headers);
Maar dit werkt niet, ik krijg gewoon geen mail binnen$headers = "MIME-Version: 1.0\r\n";
$headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
$headers .= "From: $fromName <$fromMail>\r\n";
mail($toMail, $subject, $message, $headers);
De bovenste is geen probleem, maar jah dan weet ik nog niet wie mij precies gemaild heeft.
Weet iemand wat hier het probleem is?
Al vast bedankt, Jasper
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 14:13 ]