Toon posts:

[panel brightness] Sony PCG-GRZ515G

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een klant heb ik een laptop opnieuw geinstalleerd met Windows XP Professional. Alles werkt, behalve de panel brightness instellingen. Die instellingen en de software kan ik nergens vinden :?

Het is mij bekend dat Sony Support een regelrechte ramp is. Op de normale Sony site staat deze laptop niet eens vermeld (terwijl het m.i. een redelijk recent model is) en na uren zoeken kwam ik op www.vaio-link.com terecht waar je het serienummer kunt invoeren zodat je "alle" drivers kunt downloaden.

"Alle" tussen haakjes omdat je alleen de ATI drivers, memorystick slot drivers en netwerkkaart drivers kunt downloaden. De software om de panel brightness in te stellen is nergens op de site of via Google te vinden.

Ik neem aan dat het mogelijk is om de panel brightness in te stellen omdat het panel nu onwerkbaar donker staat. Voor bijv. alle Compaq Armada's en Evo's moet je een tooltje downloaden van de Compaq site om het in te stellen, ik neem aan dat er ook zoiets voor Sony bestaat. Wie?

Relevante hardware
• Sony PCG-GRZ515G
• Intel Pentium 4 zonder Speedstep
• ATI Radeon 7500 Mobility
• Windows XP Professional

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 13:50 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

nope.
sony vaio kan je besturen door de fn-toets in te drukken, en het zonnetje ofzo.
Dan fn en shift combineren om te verlagen (uiteraard ook die zon weer indrukken)

Maar je had ook de manual kunnen downloaden.

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op 10 april 2004 @ 16:00:
nope.
sony vaio kan je besturen door de fn-toets in te drukken, en het zonnetje ofzo.
Dan fn en shift combineren om te verlagen (uiteraard ook die zon weer indrukken)

Maar je had ook de manual kunnen downloaden.
Helaas werken niet alle FN toetsen zonder bijbehorende software. Op Compaq's moet ik daarvoor ook software installeren.

De manual is ook niet beschikbaar als download. Alleen 3 drivers.

Verwijderd

bij elke vaio zit toch gewoon een recovery-cd met alles?
gewoon erinpleuren en klaar.

Verwijderd

Uhm, misschien is de officiele Sony Online Support site een goede plek om te kijken?

http://www.ita.sel.sony.com/support/pc/pcggrz530/

Is hem niet helemaal, maar de 515G kon ik zo gauw niet vinden op die site. De search pagina:

http://ciscdb.sel.sony.com/perl/select-p-n.pl

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 19:25:
[...]
Helaas werken niet alle FN toetsen zonder bijbehorende software. Op Compaq's moet ik daarvoor ook software installeren.

De manual is ook niet beschikbaar als download. Alleen 3 drivers.
Heeft je klant zeker ook niet, die manual? Op de meegeleverde cd's staat volgens mij ook de handleiding.

ping 127.212.23.124

Pagina: 1