Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] The Unnamed [PICS]

Pagina: 1
Acties:

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 18:03

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Hallow, ik heb mijn pc lekker gemod komt nog het een en ander bij maar dit is grootste deel

Ik heb het volgende gedaan:

- Raam gezaagd
- Kast gespoten
- Zalman cpu fan geplaatst
- Zalman vga koeler geplaatst
- Ccfl's geplaatst
- Ledfan geplaatst
- Cdrw en Dvdrw gestealth

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/28119/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/28120/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/28121/full.jpg

(plaatjes zijn klikbaar!)

verder zit er het volgende in:

Processor: Pentium 4 2,60 GHz @ 3,21 GHz
Mainboard: ASUS P4P800 deLuxe
Geheugen: 512 MB Dual Channel
Videokaart: Ati Radeon 9600pro 256 MB
Harddisk: Maxtor 120GB SATA 7200 rpm
Cd writer: Plextor 52x24x52

casemod spullen:

2x ccfl groen 30cm
2x ccfl blauw 15cm
2x ccfl uv 15 cm
ccfl controller
fan controller

Koelers:

CPU: Zalman CNPS7000A-CU\
Graka: Zalman ZM80C-HP + Zalman ZM-OP1
Case: Papst, blauwe ledfan, standaard fan

Temperaturen:

Idle

CPU: 15
Case: 29
HDD:31

Stressed:

CPU: 30
Case: 32
Hdd: 35

ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Rick

*EDIT*

Als je op de plaatjes klikt krijg je zeer mooie grote foto's!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 19:50 ]

• RoBBS
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 22:42
Sorry, maar ik vind hem niet echt geweldig,. veel standaard dingen en er is nog 1 grote kabelbende, ik raad je echt aan je kabels te meshen en goed weg te werken, knapt het een enorm stuk van op. suc 6

/edit
Maak je foto's ook ff iets kleiner, anders vern**k je de hele lay-out
/edit

[ Voor 18% gewijzigd door RoBBS op 10-04-2004 13:41 ]

I said I'd be back...

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-11 22:10
leuk gedaan, best te doen nog deze kleuren combi, alleen ruim je kabels nog wat netter op..
maar van 't resizen van pics, maken van thumbs en 't tonen ervan heb je duidelijk nog geen kaas van gegeten.. ;)

offtopic:
check de CME policy en de GoT faq ff, daar staat hoe je je pics beter toonbaar kunt maken...

[ Voor 40% gewijzigd door NewbieNeo op 10-04-2004 13:51 ]

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Het spijt me maar ik moet ook zeggen dat het inderdaad allemaal nogal basic is. Het ziet er opzich wel leuk uit, maar het had eerder een plaatjes verdient in "[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6". Bij elke CM find ik ook wel het meshen van kabels en het plaatsen van rounded HDD en FDD kabels horen.

Kwaliteit van foto's laat ook te wensen over.

Begrijp dit alsjeblieft niet verkeerd, het ziet er allemaal erg leuk uit voor wat je ermee hebt gedaan, maar het is een beetje te standaard voor een heel topic.

Frogstar#2151

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

RoBBS schreef op 10 april 2004 @ 13:41:
Sorry, maar ik vind hem niet echt geweldig,. veel standaard dingen en er is nog 1 grote kabelbende, ik raad je echt aan je kabels te meshen en goed weg te werken, knapt het een enorm stuk van op. suc 6

/edit
Maak je foto's ook ff iets kleiner, anders vern**k je de hele lay-out
/edit
Hoe zie jij nou dat het een kabelbende is :? Ik zie alleen maar een grote pixelsoep, die een window met een aantal lampjes erachter voor moet stellen.

@TS:
Neem voortaan je foto's op de hoogst mogelijke resolutie en resize ze dan. Dit doet je mod nou niet bepaald goed. Vind ik wel jammer.

[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 10-04-2004 14:02 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Bertrand schreef op 10 april 2004 @ 13:53:
Het spijt me maar ik moet ook zeggen dat het inderdaad allemaal nogal basic is. Het ziet er opzich wel leuk uit, maar het had eerder een plaatjes verdient in "[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 6". Bij elke CM find ik ook wel het meshen van kabels en het plaatsen van rounded HDD en FDD kabels horen.

Begrijp dit alsjeblieft niet verkeerd, het ziet er allemaal erg leuk uit voor wat je ermee hebt gedaan, maar het is een beetje te standaard voor een heel topic.
Hoewel die zijn kabels idd iets netter had op kunenn ruimen ben ik het er toch niet mee eens dat Kabel meshen en rounded HDD en FD kabels "erbij" horen, of dat het zonder die 2 nooit een goeie mod zou kunnen zijn...

Verder vind ik ook dat het "Kleine modjes topic geroep" wel is wat minder mag. Als je geen versteeg heet mag je hier geen topic meer openen ofzo ? komop zeg :(

Enne TS keep up the good work ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Interstice op 10-04-2004 14:05 ]

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Als je op de plaatjes klikt dan worden ze wel duidelijker

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bertrand schreef op 10 april 2004 @ 13:53:

Persoonlijk vindt ik zo'n kabel war juist mooi staan. Laatst zag ik iemand die alles had weggewerkt het enigste wat je zag was een moederbord en noppenschuim. Toen dacht ik bij mezelf is dit het? Een window maak je om de techniek en pracht van een computersysteem te tonen niet om het weer weg te werken. Hang dan een moederbordje aan je muur.

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Wat is je kamertemp??

15 graden op je proc..... je kamer moet dan Brrrrr... :X

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Verwijderd

Iddd, 15 graden je proc temp kan ik bijna niet geloven, tenzij je kamer temp heel stuk lager ligt ( 8 graden ofzo ).

Mijn cpu is nu zelf 28 graden, en ik heb er 2x 120 mm fan en 8 x 80 mm fan in zitten, en m'n kamer temp is 23 graden. Dus als jij die temp haalt vind ik het knap.

• AB2ND
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-07 22:38

AB2ND

Vonkenboer

idd je casetemp is hoger dan je cpu temp
dat kan helemaal niet joh :P

Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 19:38
15° Idle met gewone luchtkoeling van een Zallman? Stil zal ie wel zijn maar 15° en dan nog zo eens overcloacked...

Staat ie soms in de diepvriezer je kast?

Verwijderd

Gizmoke schreef op 10 april 2004 @ 16:43:
Staat ie soms in de diepvriezer je kast?
Wel een heel klein diepvriezertje die dan percies om z'n cpu past, want z'n case is 29 graden :o

• KabalA!
  • Laatst online: 23-11 23:14

KabalA!

[ No-Life ]

Interstice schreef op 10 april 2004 @ 14:03:
[...]

Hoewel die zijn kabels idd iets netter had op kunenn ruimen ben ik het er toch niet mee eens dat Kabel meshen en rounded HDD en FD kabels "erbij" horen, of dat het zonder die 2 nooit een goeie mod zou kunnen zijn...

Verder vind ik ook dat het "Kleine modjes topic geroep" wel is wat minder mag. Als je geen versteeg heet mag je hier geen topic meer openen ofzo ? komop zeg :(

Enne TS keep up the good work ;)
Ik ben het hier volkomen mee eens... die jongen is hier net nieuw en denkt zijn pc te showen, wordt hij alleen maar afgezeken :/

Verder welkom :) en ik vind hem wel netjes geworden, ondanks dat het niet mijn smaak is :)

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

idd, als er nog iemand zegt dat dit in het kleine mod's topic thuis hoort kom ik hem/haar even persoonlijk op z'n hoofd poepen :(
Als alleen de (gesponserde) uber mooie en originele mods nog een topic verdienen kan ik je wel vertellen dat het erg rustig gaat worden op dit forum.

Het is idd niks origineels maar wel gewoon een vette mod. punt.
En kabelzooi..ach als je er zelf geen last van hebt dan ist toch goed? Ik doe het zelf alleen om de flow te verbeteren maar heb de rest ook gewoon tussen me voeding en m'n cd'rom spelers gepropt :z
Dus welkom en mooi begin alvast!

(( wel 1 dingetje :P : leen even een digi cam en leg je telefoon in de kast :9 ))

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• The_Scarabial
  • Laatst online: 26-11 17:25

The_Scarabial

MTB for life!

jammer van de vern**kte pics

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
opzich best netjes voor een eerste mod, alleen vind ik het stuk metaal links onderin waar de fan in zit er wel erg lelijk afgewerkt uit zien

maar verder aardig netjes gedaan hoor :)

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:34
Voor een nieuwling vind ik het netjes en geen reden om af te kraken.

KEEP UP THE GOOD WORK!!! :)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:31

Exigence

dnkroz

Voor een eerste mod is hij mooi :) Dit is hopelijk het begin van je modcarriere :D

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wow. In eerste instantie lijkt hij best 'standaard'. Maar deze is beter dan dat ja. Mooi :)

🌞🍃

Verwijderd

T ziet er op zich wel leuk uit, maar ik zie alleen maar pre-modded componenten die je kant en klaar in de winkel koopt en in je pc bevestigt. Naar mijn mening niet echt modden.

• Jilvoos
  • Laatst online: 18-11 08:24
Ik vind het raam te groot, je ziet nu teveel, ik vind het mooier als je alleen je mobo ziet en dan een CCFL erin pleurt ofzo!! Maar niet dat ik het niet netjes gedaan vind, want ik heb het geprobeert en dat is om te huilen!!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 23:01:
T ziet er op zich wel leuk uit, maar ik zie alleen maar pre-modded componenten die je kant en klaar in de winkel koopt en in je pc bevestigt. Naar mijn mening niet echt modden.
Het raam heb ik zelf gemaakt en gezaagd absoluut niet pre-modded! zou jij je gehele pc kunnen modden zonder dingen bij winkels te kopen??

Rick

• Seth_Chaos
  • Niet online
WRXSTI schreef op 10 april 2004 @ 23:14:
[...]

Het raam heb ik zelf gemaakt en gezaagd absoluut niet pre-modded! zou jij je gehele pc kunnen modden zonder dingen bij winkels te kopen??

Rick
Gewoon niet op in gaan. 90% van wat hier reageert heeft een premodded kast, met premodded stuff. En die hebben vrijwel allemaal doodleuk zo'n topic geopend. Meeste zijn vrij arrogant omdat ze zelf al hun eerste mod achter de rug hebben. Het ziet er netjes en stijlvol uit. En zo te zien heb je al flink wat moeite gestoken in het opruimen van die kabel bende. Hoe zit die hardeschijf vast? is dat niet link?Keep up the good work.

[ Voor 12% gewijzigd door Seth_Chaos op 10-04-2004 23:58 ]

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Seth_Chaos schreef op 10 april 2004 @ 23:55:
[...]

Gewoon niet op in gaan. 90% van wat hier reageert heeft een premodded kast, met premodded stuff. En die hebben vrijwel allemaal doodleuk zo'n topic geopend. Meeste zijn vrij arrogant omdat ze zelf al hun eerste mod achter de rug hebben. Het ziet er netjes en stijlvol uit. En zo te zien heb je al flink wat moeite gestoken in het opruimen van die kabel bende. Hoe zit die hardeschijf vast? is dat niet link?Keep up the good work.
Hardeschijf zit met nylondraad vast (en heeel stevig!!) dit omdat als hij gewoon vastgeschroefd zit veel geluid maakt! (idee om op te hangen heb ik van got:D) en ik heb idd al veel tijd zitten in het wegwerken van de bedrading (zie oude foto's: http://www.xs4all.nl/~zondervn/mods.html)

thnx voor je toffe reacties!

Rick

• killswitch
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-08 11:19

killswitch

killswitch+switch= death switc

vind hem erg mooi voor een eerste mod

mischien zelfs mooier dan mijn eerste maar ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen he >:)

alleen die temps zijn inderdaad niet erg realistisch ben benieuwd hoe je die gemeten hebt :?

en kan aan mij of de foto's liggen hoor maar volgens mij heb je de window links onderin bij de fan niet erg netjes afgewerkt.

maar keep up the good work en je bent nooit te oud om wat te leren dus gewoon doorgaan ;)

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Nog even een vraagje: is het niet een beetje link dat je NB koeler er scheef op zit??

Frogstar#2151

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Bertrand schreef op 11 april 2004 @ 08:18:
Nog even een vraagje: is het niet een beetje link dat je NB koeler er scheef op zit??
die nb koeler zat er al zo op en op sommige andere p4p800deluxe's ook (zie link http://si.ur.to/jpg/p4p800deluxe.jpg) werkt btw wel goed zo want nu krijgt hij koeling via de cpu koeler :)

Rick

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
killswitch schreef op 11 april 2004 @ 01:55:
vind hem erg mooi voor een eerste mod

mischien zelfs mooier dan mijn eerste maar ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen he >:)

alleen die temps zijn inderdaad niet erg realistisch ben benieuwd hoe je die gemeten hebt :?

en kan aan mij of de foto's liggen hoor maar volgens mij heb je de window links onderin bij de fan niet erg netjes afgewerkt.

maar keep up the good work en je bent nooit te oud om wat te leren dus gewoon doorgaan ;)
Die temperaturen kloppen echt! ik heb 3 casefans en een enorme caseflow en dan nog die hele grote zalman cpu koeler. mijn kamer is altijd wat aan de frisse kant. heb de temperaturen via speedfan, mbm en asus probe gemeten!

Rick

Verwijderd

Voor je eerste mod mag je er fier op zijn maar ik zou de bedrading net iets beter doen in plaats van duck tape te gebruiken :P

• Truus
  • Laatst online: 13-07-2022
WRXSTI schreef op 11 april 2004 @ 11:13:
[...]

Die temperaturen kloppen echt! ik heb 3 casefans en een enorme caseflow en dan nog die hele grote zalman cpu koeler. mijn kamer is altijd wat aan de frisse kant. heb de temperaturen via speedfan, mbm en asus probe gemeten!

Rick
Maar dan nog zie ik niet hoe je cpu koeler kan worden dan je kast :?
Zijn die temperaturen niet omgedraaid op een of andere manier?

Why be difficult when with a little extra effort you can make yourself impossible? || veni, vidi, delevi || You people laugh because I'm different... I laugh because you're all the same.

• NewbieNeo
als de TS zegt dat de temps kloppen, zal 't wel een brakke CPU sensor zijn of iets dergelijks.

want ik neem aan dat ie gewoon in een normale kamer zit waarvan de temp min. 20 graden is, dus dan kan ie luchtkoeling zowiezo niet onder ambient temp komen..
zelfs met gewone waterkoeling red je dat niet eens.. :)

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-10 00:50

The Wrecker

Networking Rulez

Of z'n north bridge word gewoon warm :/

Dus niet omgevingstemp in kast, maar een of anders chippie dat ie meet. Hij zegt toch dat het aardig chill in z'n kamer kan zijn

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 10:31

BLN

misschien is die 15 graden zn kasttemp? en de andere ergens een cpu temp.

If it ain't broken, don't fix it

• The_Scarabial
  • Laatst online: 26-11 17:25

The_Scarabial

MTB for life!

ahh, de pics zijn nu wat duidelijker, ziet er inderdaad wel mooi uit

• Seth_Chaos
  • Niet online
The_Scarabial schreef op 11 april 2004 @ 14:04:
ahh, de pics zijn nu wat duidelijker, ziet er inderdaad wel mooi uit
Lezen kost moeite ik weet het. Stond gedurende dit hele topic al onder de afbeeldingen dat je er op kon klikken. :+

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Truus schreef op 11 april 2004 @ 12:40:
[...]

Maar dan nog zie ik niet hoe je cpu koeler kan worden dan je kast :?
Zijn die temperaturen niet omgedraaid op een of andere manier?
heb ze echt niet omgedraaid want als ik de cpu fan uitzet word de cpu rond de 60 graden en de case 40 , mijn cpu werkt de hele dag voor 100% (draai OGR }:O !) dan is de temp 32 graden en als ik OGR uit zet wordt ie echt maar 15 vind et zelf ook aan de lage kant maar k vind et niet vervelend!!

Rick

• NewbieNeo
lol, en als je enigzins verstand van zaken hebt, weet je dat 't gewoon niet kan, tenzij 't op jouw kamer 7 graden Celsius is ofzo.. :X (lekker frisjes)

met goede luchtkoeling haal je max. tot zo'n 7 graden boven kamertemperatuur. daaronder tot de kamertemperatuur zelf, dan zit je aan waterkoeling te denken. en daar weer onder heb je waterchiller, TEC of zwaarder nodig...

kortom, 't zal wel een kapotte temp. sensor zijn.
zelf heb ik asus mobo, die juist te hoge temp aangeeft.
als je een P4 zou hebben, zou je dit makkelijk kunnen testen, doordat de P4 bij zo'n 76 graden terug throttled. (hoe?)

[ Voor 9% gewijzigd door NewbieNeo op 11-04-2004 19:09 ]

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
WRXSTI schreef op 11 april 2004 @ 17:06:
[...]

heb ze echt niet omgedraaid want als ik de cpu fan uitzet word de cpu rond de 60 graden en de case 40 , mijn cpu werkt de hele dag voor 100% (draai OGR }:O !) dan is de temp 32 graden en als ik OGR uit zet wordt ie echt maar 15 vind et zelf ook aan de lage kant maar k vind et niet vervelend!!

Rick
Da's wel mooi dat je zulke lage temps haalt dan, heb je nog een reden om naast zo'n straaljager te zitten :7 ;)

offtopic:
Hier op GoT is het gebruikelijk om je posts niet te te ondertekenen, klinkt misschien raar, maar het staat echt hier in de faq :)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11 02:50

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ach ik heb zon window gekocht bij mijn kast had het net zo goed niet hoeven doen zijpaneel ligt er meer af dan het er op zit :o

vind het er verder prima uitzien :)

computer voor alle werkzaamheden

Verwijderd

Als zijn geclocked P4 2.6 @ 3.21 ghz 15 graden is, is het daar geen 7 graden binnen maar zeker -7 ;) De mod voor de rest ziet er netjes uit alleen nog ff de kabels meshen en dan ben je er :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 00:55 ]

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Netjes. cpu temp van 15 vind ik erg knap net zoals 30 stressed. zelfs zonder cpu is het knap.

Verwijderd

ik vindt hem heel ok hoor!!
Maar ik had even een vraagje..:
jij hebt die window uitgesneden met een dremel?
en hoe heb je dan je plexiglas gemonteerd?

Verwijderd

Leuk gedaan voor een eerste casemod, maar het mooiste/knapste vind ik nog de overclock.. :) Erg netjes!

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 april 2004 @ 09:49:
ik vindt hem heel ok hoor!!
Maar ik had even een vraagje..:
jij hebt die window uitgesneden met een dremel?
en hoe heb je dan je plexiglas gemonteerd?
Ik ben hem te lijf gegaan met een decoupeerzaag en heb het glas erachter gelijmd!

Rick

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:33

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zondervn/pc2.JPG
Kabels mogen nog wel opgeruimd ;)

Maar verder wel mooi, kvin alleen die outtake fan onderaan niet zo geweldig maar verder goed gedaan voor eerste mod ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Alternativ op 12-04-2004 10:17 ]

alternativ

Verwijderd

Dat is nog een oude foto, nu heeft hij alle kabels in de drive bays geduwt. Tenminste dat dacht ik :P

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Op 1 of andere manier kan ik niet meer editen :S mja dan maar zo:

Ik heb gedaan NewbieNeo zei,

"je kan dit zelf testen door de grens op te zoeken, waarbij je CPU terugklokt...
dit is rond de 72C echte graden, dus als je daarnaast asus probe open houdt, en op 't moment dat je CPU terugklokt, de temperatuur bekijkt, kan je dus zien hoeveel graden asus probe teveel aangeeft"

Toen ik dat deed viel mijn pc uit toen er 56 graden werd aangegeven dus 16 lager dan 72. dus bij de cpu temps moet er 16 graden bij! thx voor de tip NewbieNeo!

Rick

• The Condor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-11 11:23
Wel een nette mod,

Maar wat ik je wel wel wil adviseren is om die hardeschijf ophanging te veranderen met bijv een constructie van mecano of iets wat daar op lijkt wat het lijkt me niet echt gezond om een hd op te hangen aan touwtjes.

Spec`s

• Seth_Chaos
  • Niet online
TheCondor schreef op 12 april 2004 @ 14:27:
Wel een nette mod,

Maar wat ik je wel wel wil adviseren is om die hardeschijf ophanging te veranderen met bijv een constructie van mecano of iets wat daar op lijkt wat het lijkt me niet echt gezond om een hd op te hangen aan touwtjes.
Dan denk ik dat het idee dat de topic starter hiermee had verloren gaat "geluidsreductie". Het lijkt mij op nylon, dat meer dan sterk genoeg is om je hd aan te hangen. Als het goed geknoopt is en juist bevestigd kan je er met gemak een kleine 100 kilo aan hangen dus dat lijkt me geen probleem. Ben bezopen dus let vooral niet op mn zinsbouw :+

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat ik nog wel zou doen is iets van raamrubbers gebruiken of een stripje om de randjes af te werken. Want dan ziet het er namelijk gelijk al een stuk strakker uit. De randen zijn nou niet echt helemaal recht, dat is zonde.

Verder wel een leuk modje voor een eerste mod.

• The Condor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-11 11:23
Hmmz, dan heb ik daar zeker over heen gelezen, kan gebeuren he na een avondje stappen

Spec`s

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
UPDATE

ik heb nog t een en ander verplaatst en een ledbar gemaakt!

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc13.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc14.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc15.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc16k.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc17k.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc18.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/zondervn/pc19.JPG

voor filmpje van ledbar:

http://home.tiscali.nl/zondervn/ledbar.AVI

wat vinden jullie er van?

Rick

Verwijderd

Zoals al vaak gezegd is in dit topic: ik vind het window nou niet heel erg netjes afgewerkt...

Maar voor de rest is het een mooie mod! Je heb je kabel-zooi niet echt netjes weggewerkt, maar ik vind het niet eens storend. :)

Het is wel mijn stijl, meerdere kleurtjes

Hoe heb je die ledbar gemaakt..? :)

• Metalrick

Metalrick

tcpdump ninja

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 20:53:
Zoals al vaak gezegd is in dit topic: ik vind het window nou niet heel erg netjes afgewerkt...

Maar voor de rest is het een mooie mod! Je heb je kabel-zooi niet echt netjes weggewerkt, maar ik vind het niet eens storend. :)

Het is wel mijn stijl, meerdere kleurtjes

Hoe heb je die ledbar gemaakt..? :)
voor die ledbar staat er een tutorial op tweakzone : http://forum.tweakzone.nl/topic/22678

Rick

• Ethnocentrix
  • Nu online

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Je kunt beter dit schema gebruiken:
Afbeeldingslocatie: http://www.circuitsonline.net/circuits/sch/000059.gif
http://www.circuitsonline.net/circuits/view/59
Daar heb je geen software voor nodig.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• bke
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

bke

Zeer mooie casemod! Alleen niet zoveel speciaals neem ik aan. ;)

<a href="http://specs.tweak.to/9161">Game PC</a> <a href="http://specs.tweak.to/9160">Werk PC</a>

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
hmm krijg op een of andere manier associaties met BZN :P
Pagina: 1