Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telefoonboek overzetten van 6210 naar 6230

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb net mijn 6230 gekregen. Heb het probleem dat ik op geen enkele manier het telegoonboek van mijn 6210 naar de 6230 krijg. Heb verschillende programmas geprobeerd, die blijkbaar allemaal de 6230 niet kennen. Volgens de nokia site moet ik met pcsuite 5.8 de nokia 6210 kunnen backuppen, maar als ik dat opstart zegt hij dat de 6210 niet supported is!!!. Als ik een backup maak via pcsuite 4 dan is dit een andere extensie als die ik voor 5.8 kan importeren. Pls help. Ik heb enkel IR verbinding.

Alvast bedankt,

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

en gewoon visitekaartjes via IR zenden is geen optie? Ik weet dat het langer duurt, maar is zeker goed te doen. En dan kun je meteen alles uitmesten.

Wat je anders kunt doen is je telnummers op je SIM opslaan ipv je telefoon, dan is het zonder moeite over te pompen.

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 19:33
Zelfde simkaart of een andere? Je kunt namelijk je hele adresboek op je simkaart plaatsen en die daarna meenemen naar een ander toestel.

/Sebastius was eerder..

[ Voor 10% gewijzigd door RèLF op 10-04-2004 13:06 ]

Obviously you're not a golfer

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

Al eens gedacht over een backup via Outlook? Gewoon beiden laten syncen met dezelfde (eerst schoon aan te maken) contacptersonen map in Outlook; zo kun je zowat iedere telefoon universeel syncen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Ik gebruik zelf Oxygen Phone Manager.

Daarmee kun je prima exporteren, en weer importeren. Ook vanaf CSV of TXT files enz.

Hoe het via die nokia PC Suite moet weet ik niet, die gebruik ik zelf niet, vind ik enigszins onoverzichtelijk.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Als je nou gewoon eerste met die PC Suite die de N6210 ondersteund je hele telefoonboek naar je PC zet, en daarna het bestandje dat ergens in de PC Suite folder staat kopieren naar een temp folder.
Dan installeer je de PC Suite die de N6230 ondersteund, en kopieer je het bestandje naar de plek van het telefoonboek
Dan Syncroniseren met je N6230 en klaar is kees.

Zo doe ik het in ieder geval met mijn SonyEricsson's en Float Mobile Agent (alhoewel elke SonyEricsson ook gewoon een optie heeft om het hele telefoonboek in 1 keer via BT te kopieren, maarja :p )

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is eigenlijk hele simpele oplossing voor:
Bij het telefoonboek menu staat een optie kopieren als het goed is.
Je zorgt ervoor dat de telefoon nummers op je sim komen te staan.
Dus stel dat ze op je 6210 staan kopier je ze naar je sim die erin zit.
Daarna stop je diezelfde sim in 6230 en kopier ze van de sim naar de telefoon.
En je bent klaar :)

Verwijderd

BigB schreef op 11 april 2004 @ 01:09:
Is eigenlijk hele simpele oplossing voor:
Bij het telefoonboek menu staat een optie kopieren als het goed is.
Je zorgt ervoor dat de telefoon nummers op je sim komen te staan.
Dus stel dat ze op je 6210 staan kopier je ze naar je sim die erin zit.
Daarna stop je diezelfde sim in 6230 en kopier ze van de sim naar de telefoon.
En je bent klaar :)
als je meerdere nummers onder 1 naam hebt hangen, maakt 'ie er op deze manier meerdere namen van
Oxygen ondersteunt de 6230 nog niet, dus ik denk dat PC Suite de beste oplossing is
Pagina: 1