Toon posts:

Winamp Server

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen winamp server helemaal opgezet kan mensen mijn muziek laten luisteren enzo.

Maar het langste wat ik heb gehad dat mensen konde luistere was ongeveer een uur. Nu sluit hij steeds af na ongeveer 2 tot 5 minuten....

Wat is de reden hier van?
Waarom springt hij nu wel steeds uit en connect weer opnieuw?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:54

DinX

Motormuis

Bedoel je de server zelf, of bij de luisteraars ?
Dat reconnecten bij de luisterars komt dan waarschijnlijk doordat je niet genoeg upload hebt. Daardoor gaan de clients bufferen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Je geeft wel erg weinig info, en mijn glazen bol is bij de reparateur...

momania in "Winamp Radio Server" wel goed gelezen?

Of Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) net als de forumFaq.

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 10-04-2004 12:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja die andere topic is opgelost
Maar bij mij disconnect ie

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:34:
We hebben wel meer info nodig...
Dat hij disconnect kan een aantal redenen hebben...
• Wat zijn je instellingen van Shoutcast?
• Wat voor verbinding heb je naar internet?
• Als je een netwerk hebt, hoe ziet die eruit?
• Werk je met een router? Heb je dan de poorten wel (goed) geforward?
• Misschien ligt het aan je apparatuur, lijkt me stug, maar is wel mogelijk

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 12:34:
Maar dat verandert niets aan de opmerkingen die daar waren gegeven ;)

Lees ajb. FAQ Forumgedrag en het Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-02) nog eens door. Daarnaast staat er het volgende in beeld als je een nieuw topic start:
Neem vóór je een vraag stelt het stappenplan door. Het is namelijk de bedoeling dat je:

• eerst op GoT, Google en in de Software Algemeen FAQ zoekt naar de oplossing.
• duidelijk vertelt wat het probleem is, welke errors je krijgt, welke versie je van het programma je gebruikt, en wanneer het probleem precies optreedt. Vertel ook wat je al hebt geprobeerd/gevonden, maar wat niet lukte.
(etc)
Het is op GoT niet de bedoeling "aan het handje" te worden genomen, we verwachten van iedereen eigen iniatief en natuurlijk de rest van de de gangbare 'nettiquette'.

Dus start even een nieuw topic en geef alle relevante informatie. Er is trouwens al heel erg veel geschreven over Winamp server / Shoutcast / etc. Lees dat dus even door; alleen al omdat je tegen meer problemen gaat aanlopen en dus kennis hebben over je server erg nodig is.

Ten slotte: als je een nieuw topic start, kies dan ook een duidelijke topictitel die niet alleen je programma noemt maar ook aangeeft wat je probleem / vraag / discussie is.

Succes & als het nog nodig is; tot straks :)

edit: oeh en vergeet natuurlijk niet jezelf alle vragen te stellen die hier zijn gesteld - en voor zover relevant hier info over te geven in enig nieuw winamp server topic :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 10-04-2004 12:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.