Kan geen torrent files downloaden *

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:28
Ik kan geen torrent files meer downloaden... Steeds als dit probeer start de pc na een bepaalde tijd (na het aangezet hebben van de download) weer opnieuw op... zonder dat ik iets deed. Ik had bittorent al eens verwijderd en opnieuw geinstalled. Dit werkte echter niet. Ook had ik het via Shareaza geprobeert. Wederom geen resultaat. Ik snap er echt helemaal niets van. Ook kon ik bij de FAQ op de officeele bittorent pagina niets over dit probleem vinden.

BVD

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t'Is maar een wilde gok, maar het inlezen van een '.torrent'-file vergt in sommige gevallen nogal wat rekenkracht van je PC, waardoor je zal zien dat de CPU een tijdje op 100% blijft draaien..
Al eens gekeken naar de temperatuur van je proc? misschien bereikt deze de limiet, waarna de PC opnieuw start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
Nou... ik had er eerst helemaal nooit problemen mee... tot voor kort. En ik heb ook eens geprobeert dat als ik iets download ik bijna alle proggies afsluit. Ook dit werkte niet. Dus daar kan het niet aan liggen maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
enne rens, toch maar aangemeld op got :D

Je geeft al aan een andere client gebruikt te hebben (shareaza). Maar misschien kun je het eens via ABC ovzo proberen?

Deze vind ik zoiezo een stuk fijner werken dan de originele bittorrent. Als je hiermee het zelfde probleem blijft houden zul je het idd misschien in de hardware moeten gaan zoeken. Misschien eens proberen om met een programmma zoals motherboard monitor de temperatuur van je proc op te meten?

offtopic:
Welkom op got :Y),

*knip* :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stimp op 10-04-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Stimp schreef op 10 april 2004 @ 12:48:
enne rens, toch maar aangemeld op got :D

Je geeft al aan een andere client gebruikt te hebben (shareaza). Maar misschien kun je het eens via ABC ovzo proberen?

Deze vind ik zoiezo een stuk fijner werken dan de originele bittorrent. Als je hiermee het zelfde probleem blijft houden zul je het idd misschien in de hardware moeten gaan zoeken. Misschien eens proberen om met een programmma zoals motherboard monitor de temperatuur van je proc op te meten?
Het is heel erg leuk om bekenden tegen te komen op GoT; maar het plaatsen van offtopic opmerkingen zoals je hier doet (die ook nog eens behoorlijk discriminerend over kunnen komen) zien we liever niet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
Nou, het proggie ABC maar eens geprobeert. Maar weer doet hij het niet. Iemand anders een id? :'(
Pagina: 1