Ik gebruik Mozilla Firefox om een website mee te testen. Nu heb ik een script ingebouwd om de taal te wisselen. Dit gebeurt dmv een form, javascript en linkjes:
Internet Explorer doet alles naar behoren, na het klikken op "Engels" refresht de pagina gewoon, maar (door andere code, die niet relevant is) met Engelse inhoud. Er zit in de action geen aktie verwerkt, daarom stuur hij de info naar zichzelf toe.
Echter heeft Firefox hier geen zin in. Deze doet niets. Geen refresh, geen foutmelding je ziet alleen "javascript:set_language('NL')" in de systeembalk als je over een link gaat.
Het </form> zetten na de laatste link heeft ook geen zin.
Is dit een bekend probleem, of heb ik ergens een (grove) fout gemaakt in mijn code? Ik kom er zelf niet meer uit....
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| <script language="javascript"> <!-- function set_language(taal) { frmLanguage.lang.value = taal; frmLanguage.submit(); } --> </script> <form name="frmLanguage" method="post" action=""> <input type="hidden" name="lang"> </form> <a href="javascript:set_language('NL')">Nederlands</a><br> <a href="javascript:set_language('EN')">Engels</a><br> <a href="javascript:set_language('ES')">Spaans</a><br> <a href="javascript:set_language('FR')">Frans</a><br> <a href="javascript:set_language('DE')">Duits</a><br> |
Internet Explorer doet alles naar behoren, na het klikken op "Engels" refresht de pagina gewoon, maar (door andere code, die niet relevant is) met Engelse inhoud. Er zit in de action geen aktie verwerkt, daarom stuur hij de info naar zichzelf toe.
Echter heeft Firefox hier geen zin in. Deze doet niets. Geen refresh, geen foutmelding je ziet alleen "javascript:set_language('NL')" in de systeembalk als je over een link gaat.
Het </form> zetten na de laatste link heeft ook geen zin.
Is dit een bekend probleem, of heb ik ergens een (grove) fout gemaakt in mijn code? Ik kom er zelf niet meer uit....
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin