Toon posts:

Funprice

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Via de nieuwsbrief van Funprice werd vermeld dat ze een paasactie houden waarmee je prijzen kunt winnen.
Wat moet je doen? Chriet (gekke man met baard!?) is een paar eieren verloren... Zoek de eieren. Nou wel geteld vind je er één. Ben de hele website van FP doorgefietst en heb er maar één gevonden... Of ben ik nou gek? Ik wil niet weten waar er meer zitten, wil alleen weten of er wel degelijk meer eieren te vinden zijn.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En wat heeft dit te maken met "Internet & Telefonie" :? Meer iets voor HK of SG lijkt mij :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Br@m schreef op 10 april 2004 @ 10:09:
En wat heeft dit te maken met "Internet & Telefonie" :? Meer iets voor HK of SG lijkt mij :)
Het gaat over een website, dus toch internet? Maaruh wat if HK of SG? Dan kan ik de topic daar starten...

Verwijderd

Sorry, maar jij hebt nog niet genoeg Techposts om in de HK-HuisKamer te komen.
daar worden dit soort topics wel vaker geopent.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:16:
Sorry, maar jij hebt nog niet genoeg Techposts om in de HK-HuisKamer te komen.
daar worden dit soort topics wel vaker geopent.
Tegenwoordig heeft het aantal techposts niets meer met HK acces te maken... Althans niet veel meer. Topicstarter kan in SM HK-Acces aanvragen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2004 11:25 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:21
Gefeliciteerd! Je hebt alle eieren gevonden en het woord geraden. Stuur de oplossing naar

:9

[ Voor 78% gewijzigd door Hoyden op 10-04-2004 12:15 ]

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-04 15:06

FvH

Aan het typen...

Verwijderd schreef op 10 april 2004 @ 10:06:
Via de nieuwsbrief van Funprice werd vermeld dat ze een paasactie houden waarmee je prijzen kunt winnen.
Wat moet je doen? Chriet (gekke man met baard!?) is een paar eieren verloren... Zoek de eieren. Nou wel geteld vind je er één. Ben de hele website van FP doorgefietst en heb er maar één gevonden... Of ben ik nou gek? Ik wil niet weten waar er meer zitten, wil alleen weten of er wel degelijk meer eieren te vinden zijn.
Nou ;) Aangezien ik medewerker van FP ben weet ik ze alle 7 te vinden. Ze staan er echt!!! Alle 7!! ;) gewoon goed zoeken!!

What are clouds made of? Linux servers mostly!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij heeft de beste man ze zelf al weer gevonden hoor:

Afbeeldingslocatie: http://www.funprice.nl/paasactie/chrietpaashaas.jpg

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit is inderdaad niet echt het niveau voor de GoT Techfora. Deze gaat dus dicht :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.